Primaria Sannicolau Mare

Orasul Sannicolau Mare
  • Sesizează o problemă
  • Facebook
  • Contact
  • Arhivă
  • PRIMĂRIE
    • Conducere
      • Primar
      • Viceprimar
      • Secretar
    • Misiune
  • DIRECȚIILE PRIMĂRIEI
    • Achizitii publice
    • Agricol
    • Asistenta sociala
    • Biblioteca orasului
    • Birou proiecte
    • Casa de cultura
    • Evidenta persoanelor
    • Impozite si taxe locale
    • Piata agroalimentara
    • Protectia mediului
    • Protectie civila
    • Resurse Umane
    • Sala de sport
    • Serviciul spatii verzi
    • Urbanism
  • CONSILIUL LOCAL
    • Consilieri locali
    • Comisii de specialitate
    • Ședinte CL
  • FORMULARE
    • Biroul Taxe și Impozite Locale
    • Urbanism, Investiții și Disciplina în construcții
    • Evidența Populației și Starea Civilă
    • Compartimentul Asistență Socială
    • Compartimentul Agricol
  • EVENIMENTE
    • Sărbătoarea Pastelui
    • Ziua Europei
    • Balul Pensionarilor
    • Sărbătoarea Rromilor
    • Ziua Copilului
    • Festivalul Verii
    • Zilele orasului
    • Ziua Națională
    • Sărbători de iarnă
  • TRANSPARENȚĂ
    • Strategia orașului 2021-2027
    • Strategia orașului 2017 – 2020
    • Documente Urbanism
    • Dezbateri publice
    • Declarații de avere
    • Declarații de interese
    • Rapoarte
      • Rapoarte 2025
      • Rapoarte 2024
      • Rapoarte 2022
      • Rapoarte 2021
      • Rapoarte 2020
      • Rapoarte 2019
      • Rapoarte 2018
  • PROIECTE
    • Finanțări PNRR
    • Finanțări POR
  • MONITORUL OFICIAL LOCAL
    • STATUTUL UNITĂŢII ADMINISTRATIV-TERITORIALE
    • REGULAMENTELE PRIVIND PROCEDURILE ADMINISTRATIVE
    • HOTĂRÂRILE AUTORITĂŢII DELIBERATIVE
    • DISPOZIŢIILE AUTORITĂŢII EXECUTIVE
    • DOCUMENTE ŞI INFORMAŢII FINANCIARE
    • ALTE DOCUMENTE
    • Format electronic
    • Contact Monitorul Primăriei

TICHETE SOCIALE

8 iunie 2022

ORDONANȚA DE URGENȚĂ nr. 63/09.05.2022 privind unele măsuri temporare pentru acordarea de sprijin material categoriilor de personae aflate în situații de risc de deprivare material și/sau risc de sărăcie extremă, suportate parțial din fonduri externene rambursabile, precum și unele măsuri de distribuirea acestuia

Sprijinul material pentru categoriile de personane vulnerabile are drept scop compensarea unei părți din cheltuielile cu hrana pentru asigurarea traiului zilnic, prin acordarea unor tichete sociale pe suport electronic, pentru achiziționarea de produse alimentare și/sau pentru asigurarea de mese calde.

DESCARCĂ MODELUL DE CERERE.

Persoanele vulnerabile din punct de vedere social vor beneficia în perioada 1 iunie – 31 decembrie 2022 de tichete sociale în valoare de 250 de lei, conform prevederilor OUG nr. 63/2022. Acest sprijin se acordă o dată la două luni pentru achiziționarea de produse alimentare de bază și/sau pentru asigurarea de mese calde.

 

Beneficiarii programului:

 

În cazul:

  • Pensionarilor sistemului public de pensii, pensionarii aflați în evidența caselor de pensii sectoriale și beneficiarii de drepturi acordate în baza legilor cu caracter special, plătite de casele teritoriale de pensii/casele de pensii sectoriale, ale căror venituri lunare realizate sunt mai mici sau egale cu 1.500 lei,
  • persoanelor – copii și adulți – încadrate în grad de handicap grav, accentuat sau mediu, ale căror venituri proprii lunare realizate sunt mai mici sau egale cu 1.500 lei,
  • familiilor care au stability dreptul la ajutorul social în condițiileLegii 416/2001, cu modificările și completările ulterioare;

 

NU sunt necesare demersuri din partea beneficiarilor. Casa Județeană de Pensii Timiș și Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială  are déjà în evidență aceste persoane, care vor primi acasă, prin poștă, tichetele sociale, pe un suport  tip card.

 

În cazul:

  • familiilor cu cel putin 2 copii în întrețienere ale căror venituri lunare realizate pe membru de familie sunt mai mici sau egale cu 600 lei;
  • familiilor monoparentale ale căror venituri lunare realizate pe membru de familie sunt mai mici sau egale cu 600 lei;

În vederea obținerii sprijinului material acordat sub formă de tichete sociale pe suport electronic pentru familiile cu cel puțin doi copii în întreținere care nu beneficiază de alocație pentru susținerea familiei și ale căror venituri lunare pe membru de familie sunt mai mici sau egale cu 600 lei, precum și familiile monoparentale indiferent de numărul de copii în întreținere care nu beneficiază de alocație pentru susținerea familiei și ale căror venituri lunare pe membru de familie sunt mai mici sau egale cu 600 lei se pot prezenta la sediul Primăriei  oraș Sânnicolau Mare  -Compartimentul Asistență Socială, camera 3, începând cu data de 06.06.2022 și până la data de 25 ale  fiecărei luni, între orele 09.00 -13.00, în vederea depunerii de către reprezentantul familiei a dosarului , care trebuie să conțină:

 

  • cererea și declarație pe propria răspundere;
  • copii ale documentelor de identitate ale mebrilor familiei;
  • documente privind starea civilă (certificat de casătorie, certificat de deces, sentință de divorț);
  • documente privind veniturile nete realizate în ultima lună.

 

Distribuirea și utilizarea tichetelor sociale:

  • Tichetele sociale pe suport electronic pentru produse alimentare și mese calde se face la domiciliul beneficiarilor, cu confirmare de primire, prin Compania Națională „PoștaRomână” — S.A.
  • Pentru toate cazurile în care beneficiarii sprijinului material nu se regasesc la adresa, tichetele sociale pe suport electronic pentru achizitionarea de produse alimentare si/sau pentru asigurarea de mese calde se distribuie prin primarie, respective serviciul public de asistenta sociala în a cărui rază teritorială au fost identificați.
  • Sumele acordate se pot utiliza  doar pentru achiziționarea de produse alimentare și mese calde numai în rețeaua unităților afiliate, pe baza actului de identitate al beneficiarului, în termen de 12 luni de la data fiecărei alimentări.

 Cererea  și declarația pe propria răspundere  se pot obține de la Compartimentul Asistenta Sociala din cadrul Primariei  oraș Sânnicolau Mare sau de pe siteul  instituției

 

Informații suplimentare:

 Compartimentul  de Asistență Socială din cadrul Primăriei

Camera 3 , parter, tel. 0256/370366 int.21

 

15&Fit – Episodul 27
15nFit – Episodul 28

Postari similare

  • ACORDAREA DE PACHETE CU AJUTOARE ALIMENTARE ÎN CADRUL POAD 2018 – 2021

    Proiect – ACORDAREA DE PACHETE CU AJUTOARE ALIMENTARE ÎN CADRUL POAD 2018–2021 – 125099
  • ACORDAREA DE TRUSOURI PENTRU NOU-NĂSCUȚI

    Proiect – ACORDAREA DE TRUSOURI PENTRU NOU-NĂSCUȚI” – 156834
  • ACORDAREA DE PACHETE CU PRODUSE DE IGIENĂ ÎN CADRUL POAD 2018-2020

    Proiect – ACORDAREA DE PACHETE CU PRODUSE DE IGIENĂ ÎN CADRUL POAD 2018-2020 – 125284
  • Comunicat cu privire la acordarea ajutorului pentru încălzirea locuinței și a suplimentului pentru energie, sezonul rece 2024-2025

    Începând cu 14 octombrie 2024,  Primăria orașului Sânnicolau Mare, v-a începe preluarea cererilor – declarație

Sânnicolau Mare

  • Harta digitală a orașului Sânnicolau Mare
  • Despre oraș
  • Cărți despre istoria orașului
  • Cetățeni de onoare
  • Localități înfrățite

Articole recente

  • #SânnicolauEMare din 11.06.2025
  • #SânnicolauEMare din 14.06.2025
  • Grădinița Maghiară din Sânnicolau Mare: 18 ani de „Ziua Porților Deschise” (partea II)
  • Parc fotovoltaic de 1,2 milioane euro semnat la București
  • #SânnicolauEMare din 10.06.2025

Înscrie-ți firma în Catalogul Sânnicolau CityApp

Descarcă aici formularul electronic de înscriere și trimite-l completat la adresa contact@sannicolau.procityapp.ro

Legaturi utile

  • Prefectura Timis
  • Consiliul Jud Timis
  • Inspectoratul de Politie al Jud Timis
  • Regia Autonoma de Apa si Canal „Aquatim” Timisoara

#Social Media:

  • Facebook

FaceBook

Galerie Foto

Televiziunea Sânnicolau Mare

Copyright Primaria Sannicolau Mare | portal realizat de Dow Media | gazduit de BanatHost.ro
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul sannicolau-mare.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate
Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necesare
Întotdeauna activate

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necesare

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.

  • Mărește fontul
  • Micșorează fontul
  • Alb și negru
  • Inversează culorile
  • Evidențiază legăturile
  • Font normal
  • Resetează
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Real Accessability
  • PRIMĂRIE
    ▼
    • Conducere
      ▼
      • Primar
      • Viceprimar
      • Secretar
    • Misiune
  • DIRECȚIILE PRIMĂRIEI
    ▼
    • Achizitii publice
    • Agricol
    • Asistenta sociala
    • Biblioteca orasului
    • Birou proiecte
    • Casa de cultura
    • Evidenta persoanelor
    • Impozite si taxe locale
    • Piata agroalimentara
    • Protectia mediului
    • Protectie civila
    • Resurse Umane
    • Sala de sport
    • Serviciul spatii verzi
    • Urbanism
  • CONSILIUL LOCAL
    ▼
    • Consilieri locali
    • Comisii de specialitate
    • Ședinte CL
  • FORMULARE
    ▼
    • Biroul Taxe și Impozite Locale
    • Urbanism, Investiții și Disciplina în construcții
    • Evidența Populației și Starea Civilă
    • Compartimentul Asistență Socială
    • Compartimentul Agricol
  • EVENIMENTE
    ▼
    • Sărbătoarea Pastelui
    • Ziua Europei
    • Balul Pensionarilor
    • Sărbătoarea Rromilor
    • Ziua Copilului
    • Festivalul Verii
    • Zilele orasului
    • Ziua Națională
    • Sărbători de iarnă
  • TRANSPARENȚĂ
    ▼
    • Strategia orașului 2021-2027
    • Strategia orașului 2017 – 2020
    • Documente Urbanism
    • Dezbateri publice
    • Declarații de avere
    • Declarații de interese
    • Rapoarte
      ▼
      • Rapoarte 2025
      • Rapoarte 2024
      • Rapoarte 2022
      • Rapoarte 2021
      • Rapoarte 2020
      • Rapoarte 2019
      • Rapoarte 2018
  • PROIECTE
    ▼
    • Finanțări PNRR
    • Finanțări POR
  • MONITORUL OFICIAL LOCAL
    ▼
    • STATUTUL UNITĂŢII ADMINISTRATIV-TERITORIALE
    • REGULAMENTELE PRIVIND PROCEDURILE ADMINISTRATIVE
    • HOTĂRÂRILE AUTORITĂŢII DELIBERATIVE
    • DISPOZIŢIILE AUTORITĂŢII EXECUTIVE
    • DOCUMENTE ŞI INFORMAŢII FINANCIARE
    • ALTE DOCUMENTE
    • Format electronic
    • Contact Monitorul Primăriei