Primaria Sannicolau Mare

Orasul Sannicolau Mare
  • Sesizează o problemă
  • Facebook
  • Contact
  • Arhivă
  • PRIMĂRIE
    • Conducere
      • Primar
      • Viceprimar
      • Secretar
    • Misiune
  • DIRECȚIILE PRIMĂRIEI
    • Achizitii publice
    • Agricol
    • Asistenta sociala
    • Biblioteca orasului
    • Birou proiecte
    • Casa de cultura
    • Evidenta persoanelor
    • Impozite si taxe locale
    • Piata agroalimentara
    • Protectia mediului
    • Protectie civila
    • Resurse Umane
    • Sala de sport
    • Serviciul spatii verzi
    • Urbanism
  • CONSILIUL LOCAL
    • Consilieri locali
    • Comisii de specialitate
    • Ședinte CL
  • FORMULARE
    • Biroul Taxe și Impozite Locale
    • Urbanism, Investiții și Disciplina în construcții
    • Evidența Populației și Starea Civilă
    • Compartimentul Asistență Socială
    • Compartimentul Agricol
  • EVENIMENTE
    • Sărbătoarea Pastelui
    • Ziua Europei
    • Balul Pensionarilor
    • Sărbătoarea Rromilor
    • Ziua Copilului
    • Festivalul Verii
    • Zilele orasului
    • Ziua Națională
    • Sărbători de iarnă
  • TRANSPARENȚĂ
    • Strategia orașului 2021-2027
    • Strategia orașului 2017 – 2020
    • Documente Urbanism
    • Dezbateri publice
    • Declarații de avere
    • Declarații de interese
    • Rapoarte
      • Rapoarte 2025
      • Rapoarte 2024
      • Rapoarte 2022
      • Rapoarte 2021
      • Rapoarte 2020
      • Rapoarte 2019
      • Rapoarte 2018
  • PROIECTE
    • Finanțări PNRR
    • Finanțări POR
  • MONITORUL OFICIAL LOCAL
    • STATUTUL UNITĂŢII ADMINISTRATIV-TERITORIALE
    • REGULAMENTELE PRIVIND PROCEDURILE ADMINISTRATIVE
    • HOTĂRÂRILE AUTORITĂŢII DELIBERATIVE
    • DISPOZIŢIILE AUTORITĂŢII EXECUTIVE
    • DOCUMENTE ŞI INFORMAŢII FINANCIARE
    • ALTE DOCUMENTE
    • Format electronic
    • Contact Monitorul Primăriei

Curs gratuit de formare a asistenţilor maternali profesionişti

15 noiembrie 2017

Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Timiş va organiza un nou curs de formare a asistenţilor maternali profesionişti. Asistentul maternal profesionist este persoana fizică, atestată în condiţiile legii, care asigură, prin activitatea pe care o desfăşoară la domiciliul său, creşterea, îngrijirea şi educarea, necesare dezvoltării armonioase a copiilor pe care îi primeşte în plasament sau în încredinţare.
Persoanele interesate sunt așteptate pentru a depune o cerere de evaluare la Registratura de la sediul DGASPC Timiș, P-ta Regina Maria, nr. 3, Timișoara. Perioada de depunere a cererilor este 23 octombrie – 30 noiembrie 2017.
La cererea de evaluare vor fi anexate:
a) un curriculum vitae al solicitantului
b) copie după actul de identitate (cu domiciliul stabil pe raza județului Timiș)
c) copie după diploma de studii a ultimei școli absolvite.
d) cazier judiciar
e) adeverință medicală din care să rezulte că nu suferă de boli transmisibile, infecto-contagioase sau psihice.

În urma depunerii cererii, angajatii din cadrul D.G.A.S.P.C. Timiș vor efectua o evaluare socială a persoanei solicitante, care constă în vizite la domiciliul acesteia, discuții cu membrii familiei sale, vecini, prieteni, precum și o evaluare psihologică.

Ulterior evaluării, persoanele acceptate vor urma cursuri de formare profesională în vederea obținerii atestatului de asistent maternal profesionist, putând fi angajate numai după obținerea acestui document.

Cursurile de formare profesională vor fi organizate la sediul DGASPC Timiș și au o durată de minim 60 de ore.

Cursul este gratuit, iar persoanele care doresc să îl urmeze trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:
– să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
– să prezinte garanţii morale şi materiale pentru îndeplinirea corectă a obligaţiilor ce le revin referitoare la creşterea, îngrijirea şi educarea copiilor pe care îi vor primi în plasament;
– să aibă în folosinţă legală o locuinţă care să acopere necesităţile de preparare a hranei, igienă, educaţie şi odihnă ale utilizatorilor săi, inclusiv pe cele ale copiilor care urmează a fi primiţi în plasament;
– să aibă minim studii absolvite școală generală – cu diplomă.

Conform legii, nu vor putea deveni asistenţi maternali profesionişti persoanele care:
– au suferit o condamnare prin hotărâre judecătorească rămasă definitivă, pentru săvârşirea cu intenţie a unei infracţiuni;
– au fost decăzuţi din drepturile părintesti, sau al căror copil a fost declarat abandonat prin hotărâre judecătorească rămasă definitivă;
– suferă de boli cronice transmisibile şi boli psihice.

Mai multe informaţii privind organizarea acestui curs, pot fi obţinute la Serviciul Comunicare, Registratură, Relații cu Publicul din cadrul DGASPC – telefon 0256-490281, 494030.

Expoziție de păsări și animale cu blană
Lucrări infrastructură – noiembrie 2017

Postari similare

  • ACORDAREA DE PACHETE CU AJUTOARE ALIMENTARE ÎN CADRUL POAD 2018 – 2021

    Proiect – ACORDAREA DE PACHETE CU AJUTOARE ALIMENTARE ÎN CADRUL POAD 2018–2021 – 125099
  • ACORDAREA DE TRUSOURI PENTRU NOU-NĂSCUȚI

    Proiect – ACORDAREA DE TRUSOURI PENTRU NOU-NĂSCUȚI” – 156834
  • ACORDAREA DE PACHETE CU PRODUSE DE IGIENĂ ÎN CADRUL POAD 2018-2020

    Proiect – ACORDAREA DE PACHETE CU PRODUSE DE IGIENĂ ÎN CADRUL POAD 2018-2020 – 125284
  • Comunicat cu privire la acordarea ajutorului pentru încălzirea locuinței și a suplimentului pentru energie, sezonul rece 2024-2025

    Începând cu 14 octombrie 2024,  Primăria orașului Sânnicolau Mare, v-a începe preluarea cererilor – declarație

Sânnicolau Mare

  • Harta digitală a orașului Sânnicolau Mare
  • Despre oraș
  • Cărți despre istoria orașului
  • Cetățeni de onoare
  • Localități înfrățite

Articole recente

  • #SânnicolauEMare din 11.06.2025
  • #SânnicolauEMare din 14.06.2025
  • Grădinița Maghiară din Sânnicolau Mare: 18 ani de „Ziua Porților Deschise” (partea II)
  • Parc fotovoltaic de 1,2 milioane euro semnat la București
  • #SânnicolauEMare din 10.06.2025

Înscrie-ți firma în Catalogul Sânnicolau CityApp

Descarcă aici formularul electronic de înscriere și trimite-l completat la adresa contact@sannicolau.procityapp.ro

Legaturi utile

  • Prefectura Timis
  • Consiliul Jud Timis
  • Inspectoratul de Politie al Jud Timis
  • Regia Autonoma de Apa si Canal „Aquatim” Timisoara

#Social Media:

  • Facebook

FaceBook

Galerie Foto

Televiziunea Sânnicolau Mare

Copyright Primaria Sannicolau Mare | portal realizat de Dow Media | gazduit de BanatHost.ro
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul sannicolau-mare.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate
Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necesare
Întotdeauna activate

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necesare

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.

  • Mărește fontul
  • Micșorează fontul
  • Alb și negru
  • Inversează culorile
  • Evidențiază legăturile
  • Font normal
  • Resetează
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Real Accessability
  • PRIMĂRIE
    ▼
    • Conducere
      ▼
      • Primar
      • Viceprimar
      • Secretar
    • Misiune
  • DIRECȚIILE PRIMĂRIEI
    ▼
    • Achizitii publice
    • Agricol
    • Asistenta sociala
    • Biblioteca orasului
    • Birou proiecte
    • Casa de cultura
    • Evidenta persoanelor
    • Impozite si taxe locale
    • Piata agroalimentara
    • Protectia mediului
    • Protectie civila
    • Resurse Umane
    • Sala de sport
    • Serviciul spatii verzi
    • Urbanism
  • CONSILIUL LOCAL
    ▼
    • Consilieri locali
    • Comisii de specialitate
    • Ședinte CL
  • FORMULARE
    ▼
    • Biroul Taxe și Impozite Locale
    • Urbanism, Investiții și Disciplina în construcții
    • Evidența Populației și Starea Civilă
    • Compartimentul Asistență Socială
    • Compartimentul Agricol
  • EVENIMENTE
    ▼
    • Sărbătoarea Pastelui
    • Ziua Europei
    • Balul Pensionarilor
    • Sărbătoarea Rromilor
    • Ziua Copilului
    • Festivalul Verii
    • Zilele orasului
    • Ziua Națională
    • Sărbători de iarnă
  • TRANSPARENȚĂ
    ▼
    • Strategia orașului 2021-2027
    • Strategia orașului 2017 – 2020
    • Documente Urbanism
    • Dezbateri publice
    • Declarații de avere
    • Declarații de interese
    • Rapoarte
      ▼
      • Rapoarte 2025
      • Rapoarte 2024
      • Rapoarte 2022
      • Rapoarte 2021
      • Rapoarte 2020
      • Rapoarte 2019
      • Rapoarte 2018
  • PROIECTE
    ▼
    • Finanțări PNRR
    • Finanțări POR
  • MONITORUL OFICIAL LOCAL
    ▼
    • STATUTUL UNITĂŢII ADMINISTRATIV-TERITORIALE
    • REGULAMENTELE PRIVIND PROCEDURILE ADMINISTRATIVE
    • HOTĂRÂRILE AUTORITĂŢII DELIBERATIVE
    • DISPOZIŢIILE AUTORITĂŢII EXECUTIVE
    • DOCUMENTE ŞI INFORMAŢII FINANCIARE
    • ALTE DOCUMENTE
    • Format electronic
    • Contact Monitorul Primăriei