Primaria Sannicolau Mare

Orasul Sannicolau Mare
  • Sesizează o problemă
  • Facebook
  • Contact
  • Arhivă
  • PRIMĂRIE
    • Conducere
      • Primar
      • Viceprimar
      • Secretar
    • Misiune
  • DIRECȚIILE PRIMĂRIEI
    • Achizitii publice
    • Agricol
    • Asistenta sociala
    • Biblioteca orasului
    • Birou proiecte
    • Casa de cultura
    • Evidenta persoanelor
    • Impozite si taxe locale
    • Piata agroalimentara
    • Protectia mediului
    • Protectie civila
    • Resurse Umane
    • Sala de sport
    • Serviciul spatii verzi
    • Urbanism
  • CONSILIUL LOCAL
    • Consilieri locali
    • Comisii de specialitate
    • Ședinte CL
  • FORMULARE
    • Biroul Taxe și Impozite Locale
    • Urbanism, Investiții și Disciplina în construcții
    • Evidența Populației și Starea Civilă
    • Compartimentul Asistență Socială
    • Compartimentul Agricol
  • EVENIMENTE
    • Sărbătoarea Pastelui
    • Ziua Europei
    • Balul Pensionarilor
    • Sărbătoarea Rromilor
    • Ziua Copilului
    • Festivalul Verii
    • Zilele orasului
    • Ziua Națională
    • Sărbători de iarnă
  • TRANSPARENȚĂ
    • Strategia orașului 2021-2027
    • Strategia orașului 2017 – 2020
    • Documente Urbanism
    • Dezbateri publice
    • Declarații de avere
    • Declarații de interese
    • Rapoarte
      • Rapoarte 2025
      • Rapoarte 2024
      • Rapoarte 2022
      • Rapoarte 2021
      • Rapoarte 2020
      • Rapoarte 2019
      • Rapoarte 2018
  • PROIECTE
    • Finanțări PNRR
    • Finanțări POR
  • MONITORUL OFICIAL LOCAL
    • STATUTUL UNITĂŢII ADMINISTRATIV-TERITORIALE
    • REGULAMENTELE PRIVIND PROCEDURILE ADMINISTRATIVE
    • HOTĂRÂRILE AUTORITĂŢII DELIBERATIVE
    • DISPOZIŢIILE AUTORITĂŢII EXECUTIVE
    • DOCUMENTE ŞI INFORMAŢII FINANCIARE
    • ALTE DOCUMENTE
    • Format electronic
    • Contact Monitorul Primăriei

Situația serviciului de salubritate

2 martie 2019

Vă aducem la cunoștință faptul că serviciul de salubritate în orașul nostru a fost reluat de către firma Brai-Cata SRL, operator care a câștigat licitația organizată de ADID și care a început să își desfășoare activitatea în Sânnicolau din ianuarie 2018. Atribuțiile de colectare a deșeurilor au fost reluate de Brai Cata SRL ca urmare a unui protocol semnat la Ministerul Mediului între Brai Cata SRL (operatorul de salubritate) și Polaris (firma care gestionează stația de transfer), cu condiția ca Brai Cata SRL să respecte graficul eșalonat de achitare a datoriilor către Polaris. În urma neînțelegerilor financiare între cele două firme private, în mare parte din județul Timiș, colectarea deșeurilor a fost blocată timp de mai multe săptămâni. Așa cum a făcut-o în ultimele luni, administrația noastră locală susține în continuare rezilierea contractului cu Brai-Cata, primarul Dănuț Groza fiind mandatat printr-o hotărâre a Consiliului Local să voteze rezilierea, însă decizia nu este în totalitate la noi. Brai-Cata, firma adusă de ADID, deservește întreaga „zonă Sânnicolau Mare”, nu doar orașul nostru, astfel că, toate cele 15 localități arondate acestui teritoriu trebuie să susțină, în unanimitate, rezilierea contractului. Intervenția de curățare a orașului de la mijlocul lunii februarie a fost o acțiune punctuală a Primăriei, o soluție de criză, pentru protejarea mediului și a sănătății populației.
Vă încurajăm să solicitați și să monitorizați colectarea corectă și la timp deșeurilor. Dacă firma Brai-Cata SRL nu ridică gunoiul conform graficului stabilit, vă rugăm sesizați situația, faceți poze și anunțați-ne pentru a-i putea amenda. Până acum, firma Brai-Cata SRL a cumulat amenzi din partea Primăriei Sânnicolau Mare pentru nerespectarea programului de colectare, în valoare de peste 100.000 ron. Pentru fiecare stradă pe care nu se ridică deșeurile, operatorul de salubritate poate fi amendat de primărie cu 2.500 lei. Având în vedere că angajații firmei, șoferi și lucrători, se plâng de faptul că nu au primit din nou salariile și că unele din utilaje ar putea fi ridicate pentru neplata leasingului, vă rugăm să fiți vigilenți și să ne asigurăm că firma înțelege că la Sânnicolau nu vom accepta neîndeplinirea obligațiilor contractuale.

Proces verbal de afișare debitori – 28 februarie 2019
Publicație casătorie

Postari similare

  • ANUNȚ PUBLIC

    Anunț privind depunerea solicitării de emitere a acordului de mediu SC DELGAZ GRID SA” anunță
  • Anunț

    Anunț privind Obligativitatea înscrierii în Registrul de Evidență a Sistemelor Individuale Adecvate pentru Colectarea și Epurarea
  • ANUNŢ PUBLIC – 8 Noiembrie 2024

    Primăria Oraşului Sânnicolau Mare aduce la cunoştinţa cetăţenilor interesaţi, că în baza Legii 207/2015, procedează
  • Anunț public

    Anunț public privind depunerea solicitării de emitere a acordului de mediu  “ORAȘUL SÂNNICOLAU MARE,  titular al

Sânnicolau Mare

  • Harta digitală a orașului Sânnicolau Mare
  • Despre oraș
  • Cărți despre istoria orașului
  • Cetățeni de onoare
  • Localități înfrățite

Articole recente

  • Grădinița Maghiară din Sânnicolau Mare: 18 ani de „Ziua Porților Deschise”
  • Festivalul Internațional și Interetnic de Tineret „Tradiții Sâmiclăușene” (partea I)
  • Seniorii din Sânnicolau Mare, într-o excursie memorabilă la Balaton
  • Un nou standard în colectarea ambalajelor vrac, lansat oficial în România
  • #SânnicolauEMare din 29.06.2025

Înscrie-ți firma în Catalogul Sânnicolau CityApp

Descarcă aici formularul electronic de înscriere și trimite-l completat la adresa contact@sannicolau.procityapp.ro

Legaturi utile

  • Prefectura Timis
  • Consiliul Jud Timis
  • Inspectoratul de Politie al Jud Timis
  • Regia Autonoma de Apa si Canal „Aquatim” Timisoara

#Social Media:

  • Facebook

FaceBook

Galerie Foto

Televiziunea Sânnicolau Mare

Copyright Primaria Sannicolau Mare | portal realizat de Dow Media | gazduit de BanatHost.ro
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul sannicolau-mare.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate
Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necesare
Întotdeauna activate

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necesare

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.

  • Mărește fontul
  • Micșorează fontul
  • Alb și negru
  • Inversează culorile
  • Evidențiază legăturile
  • Font normal
  • Resetează
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Real Accessability
  • PRIMĂRIE
    ▼
    • Conducere
      ▼
      • Primar
      • Viceprimar
      • Secretar
    • Misiune
  • DIRECȚIILE PRIMĂRIEI
    ▼
    • Achizitii publice
    • Agricol
    • Asistenta sociala
    • Biblioteca orasului
    • Birou proiecte
    • Casa de cultura
    • Evidenta persoanelor
    • Impozite si taxe locale
    • Piata agroalimentara
    • Protectia mediului
    • Protectie civila
    • Resurse Umane
    • Sala de sport
    • Serviciul spatii verzi
    • Urbanism
  • CONSILIUL LOCAL
    ▼
    • Consilieri locali
    • Comisii de specialitate
    • Ședinte CL
  • FORMULARE
    ▼
    • Biroul Taxe și Impozite Locale
    • Urbanism, Investiții și Disciplina în construcții
    • Evidența Populației și Starea Civilă
    • Compartimentul Asistență Socială
    • Compartimentul Agricol
  • EVENIMENTE
    ▼
    • Sărbătoarea Pastelui
    • Ziua Europei
    • Balul Pensionarilor
    • Sărbătoarea Rromilor
    • Ziua Copilului
    • Festivalul Verii
    • Zilele orasului
    • Ziua Națională
    • Sărbători de iarnă
  • TRANSPARENȚĂ
    ▼
    • Strategia orașului 2021-2027
    • Strategia orașului 2017 – 2020
    • Documente Urbanism
    • Dezbateri publice
    • Declarații de avere
    • Declarații de interese
    • Rapoarte
      ▼
      • Rapoarte 2025
      • Rapoarte 2024
      • Rapoarte 2022
      • Rapoarte 2021
      • Rapoarte 2020
      • Rapoarte 2019
      • Rapoarte 2018
  • PROIECTE
    ▼
    • Finanțări PNRR
    • Finanțări POR
  • MONITORUL OFICIAL LOCAL
    ▼
    • STATUTUL UNITĂŢII ADMINISTRATIV-TERITORIALE
    • REGULAMENTELE PRIVIND PROCEDURILE ADMINISTRATIVE
    • HOTĂRÂRILE AUTORITĂŢII DELIBERATIVE
    • DISPOZIŢIILE AUTORITĂŢII EXECUTIVE
    • DOCUMENTE ŞI INFORMAŢII FINANCIARE
    • ALTE DOCUMENTE
    • Format electronic
    • Contact Monitorul Primăriei