Primaria Sannicolau Mare

Orasul Sannicolau Mare
  • Sesizează o problemă
  • Facebook
  • Contact
  • Arhivă
  • PRIMĂRIE
    • Conducere
      • Primar
      • Viceprimar
      • Secretar
    • Misiune
  • DIRECȚIILE PRIMĂRIEI
    • Achizitii publice
    • Agricol
    • Asistenta sociala
    • Biblioteca orasului
    • Birou proiecte
    • Casa de cultura
    • Evidenta persoanelor
    • Impozite si taxe locale
    • Piata agroalimentara
    • Protectia mediului
    • Protectie civila
    • Resurse Umane
    • Sala de sport
    • Serviciul spatii verzi
    • Urbanism
  • CONSILIUL LOCAL
    • Consilieri locali
    • Comisii de specialitate
    • Ședinte CL
  • FORMULARE
    • Biroul Taxe și Impozite Locale
    • Urbanism, Investiții și Disciplina în construcții
    • Evidența Populației și Starea Civilă
    • Compartimentul Asistență Socială
    • Compartimentul Agricol
  • EVENIMENTE
    • Sărbătoarea Pastelui
    • Ziua Europei
    • Balul Pensionarilor
    • Sărbătoarea Rromilor
    • Ziua Copilului
    • Festivalul Verii
    • Zilele orasului
    • Ziua Națională
    • Sărbători de iarnă
  • TRANSPARENȚĂ
    • Strategia orașului 2021-2027
    • Strategia orașului 2017 – 2020
    • Documente Urbanism
    • Dezbateri publice
    • Declarații de avere
    • Declarații de interese
    • Rapoarte
      • Rapoarte 2025
      • Rapoarte 2024
      • Rapoarte 2022
      • Rapoarte 2021
      • Rapoarte 2020
      • Rapoarte 2019
      • Rapoarte 2018
  • PROIECTE
    • Finanțări PNRR
    • Finanțări POR
  • MONITORUL OFICIAL LOCAL
    • STATUTUL UNITĂŢII ADMINISTRATIV-TERITORIALE
    • REGULAMENTELE PRIVIND PROCEDURILE ADMINISTRATIVE
    • HOTĂRÂRILE AUTORITĂŢII DELIBERATIVE
    • DISPOZIŢIILE AUTORITĂŢII EXECUTIVE
    • DOCUMENTE ŞI INFORMAŢII FINANCIARE
    • ALTE DOCUMENTE
    • Format electronic
    • Contact Monitorul Primăriei

Cum se solicită tichetele sociale pe suport electronic pentru sprijin educațional

8 septembrie 2020

Primăria oraşului Sânnicolau-Mare anunță demararea campaniei de acordare a tichetelor sociale pe suport electronic pentru copiii care provin din familii defavorizate

Care este procedura?

Începând de marți 08 septembrie, Compartimentul de Asistență Socială din cadrul Primăriei oraşului Sânnicolau Mare primește solicitări pentru acordarea tichetelor sociale pe suport electronic pentru sprijin educațional, conform OUG 133/2020 privind unele măsuri pentru sprijinirea categoriilor de elevi cei mai defavorizați.

Conform legii, „copiii cei mai dezavantajați din învățământul de stat preșcolar (grădiniță), primar și gimnazial, fără sprijin material, cu venituri la nivelul veniturilor sociale minime acordate familiei acestora, beneficiază în anul școlar 2020-2021, de sprijin financiar acordat sub formă de tichet social pe suport electronic în cuantum de 500 de lei/an școlar”.

Tichetele sunt emise pe format electronic și pot fi folosite pentru cumpărarea de materiale școlare, cum ar fi articole de papetărie, caiete, stilouri, articole pentru pictură, ghiozdane și alte lucruri necesare în școli și grădinițe, precum și articole de vestimentație. Tichetul social pe suport electronic va fi pe numele reprezentantului familiei sau pe numele reprezentantului legal al copilului.

Ca să beneficieze de cei 500 de lei, părinții trebuie să îndeplinească anumite condiții:

  • „să aibă domiciliul/reședința pe raza oraşului Sânnicolau Mare;

  • venitul lunar net pe membru de familie realizat în luna iulie 2020 este de până la 1.115 lei (pentru elevii din ciclul primar și gimnazial) respectiv 284 lei (preșcolari);

  • să facă dovada înscrierii copilului la grădiniţă sau școală”.

Cererile se găsesc online dar şi la registratură – Birou Unic – din cadrul Primăriei oraş Sânnicolau Mare, începând cu data de 08.09.2020, între orele 08 – 16.

Click pentru a vizualiza sau descarca cererea pentru acordare tichete sociale

Pentru verificarea actelor, vă rugăm să vă prezentaţi cu dosarul la Compartimentul de Asistență Socială, respectiv pentru actualizarea lunară a dosarelor până în data de 10 ale fiecarei luni între orele 08 – 16.

Dosarul cuprinde următoarele:

  • cerere – declarație pe propria răspundere de pe site-ul Primăriei oraş Sânnicolau Mare: https://www.sannicolau-mare.ro/.  Click pentru a vizualiza sau descarca cererea pentru acordare tichete sociale

  • „actele de identitate ale părinților sau actul de identitate al reprezentantului legal, atât în originat, cât și copie;

  • documente din care rezultă calitatea de reprezentant legal, în original și copie, după caz (hotărâre judecătorească de încredințare, încuviințare a adopției;

  • dispoziția conducătorului Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului/ hotărârea instanței de judecată pentru măsura plasamentului, hotărârea judecătorească de instituire a tutelei/ dispoziția autorității tutelare, potrivit legii);

  • certificatele de naștere ale copiilor (original și copie);

  • dovada înscrierii la grădiniță/ școală;

  • certificat de căsătorie părinți în original și copie (după caz);

  • certificat de deces părinte (unde este cazul) în original și copie;

  • acte doveditoare privind veniturile realizate de membrii familiei, eliberate de angajator, de organele fiscale sau de alte autorități competente, mandate poștale de plată, extrase de cont, decizii ori dispoziții de stabilire a drepturilor (după caz);

  • hotărârea judecătorească prin care soțul/soția este arestat/arestată preventiv pentru o perioada mai mare de 30 de zile sau execută o pedeapsă privativă de libertate și nu participă la întreținerea copiilor și, după caz, alte acte doveditoare privind componența familiei (după caz).

La stabilirea venitului mediu net lunar pe membru de familie se iau în considerare toate veniturile pe care membrii acesteia le realizează, inclusiv cele care provin din indemnizația de somaj, creanțe legale, convenții civile de întretinere aflate în executare, indemnizații cu caracter permanent, alocații de stat pentru copii, alocații de întreținere pentru copii încredințați sau dați în plasament, burse pentru elevi și studenți acordate în condițiile legii, precum și ajutorul care se acordă soțiilor celor care satisfac serviciul militar obligatoriu.

Daca familia are în proprietate terenuri, clădiri, spații locative sau alte bunuri, mobile sau imobile, la stabilirea venitului mediu net lunar pe membru de familie se iau în considerare și arenda, chiriile, alte fructe civile, naturale sau industriale, produse de acestea;

Pentru beneficiarii de venit minim garantat conform Legii nr. 416/2001 cu modificările și completările ulterioare precum și pentru beneficiarii prevederilor Legii nr. 277/2010 privind alocația pentru susținerea familiei, republicată, cu modificările și completările ulterioare, ce se regăsesc în evidențele Compartimentului de Asistență Socială din cadrul Primăriei oraşului Sânnicolau Mare, tichetele sociale pe suport electronic pentru sprijin educațional se acordă pe baza listelor întocmite în conformitate cu prevederile art. 4 alin. (5) O.U.G. nr. 133/2020, aceste persoane având obligația să depună doar dovada înscrierii copilului/copiilor la grădiniță/școală pentru anul 2020/2021 (adeverință).

Prima evaluare a cererilor depuse, însoțite de actele doveditoare se va realiza în perioada 11-14 septembrie, Compartimentul de Asistență Socială din cadrul Primăriei oraşului Sânnicolau Mare să înainteze lista destinatarilor finali către Instituția Prefectului Județului Timiș până în 15 septembrie.

„Compartimentul de Asistență Socială din cadrul Primăriei oraşului Sânnicolau Mare are obligația de a actualiza lunar lista destinatarilor finali și de a o înainta Instituției Prefectului Județului Timiș, ca atare, sunt acceptate și solicitările depuse peste acest termen, aceste persoane urmând a se regăsi pe lista destinatarilor finali din luna următoare depunerii cererii”.

Cei 500 de lei de pe tichetul social trebuie cheltuiți timp de un an de la data emiterii, însă numai pe baza actului de identitate al titularului. Tichetele pot fi utilizate doar în anumite magazine, fiecare persoană urmând să primească lista acestora.

Informații suplimentare se pot obține la numărul de Tel: 0256-370366 int.21.

Compartimentul de Asistenţă Socială

Publicații căsătorie
Circulara Ministerul Muncii si Protectiei Sociale

Postari similare

  • ANUNȚ

    Primăria Oraşului Sânnicolau Mare organizează în perioada 02.07.2025-04.07.2025 concurs pentru ocuparea posturilor contractuale vacante, conform
  • ANUNȚ

    Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Timiș recrutează persoane/familii/asistenți maternali care doresc să
  • ACORDAREA DE PACHETE CU AJUTOARE ALIMENTARE ÎN CADRUL POAD 2018 – 2021

    Proiect – ACORDAREA DE PACHETE CU AJUTOARE ALIMENTARE ÎN CADRUL POAD 2018–2021 – 125099
  • ACORDAREA DE TRUSOURI PENTRU NOU-NĂSCUȚI

    Proiect – ACORDAREA DE TRUSOURI PENTRU NOU-NĂSCUȚI” – 156834

Sânnicolau Mare

  • Harta digitală a orașului Sânnicolau Mare
  • Despre oraș
  • Cărți despre istoria orașului
  • Cetățeni de onoare
  • Localități înfrățite

Articole recente

  • #SânnicolauEMare din 11.06.2025
  • #SânnicolauEMare din 14.06.2025
  • Grădinița Maghiară din Sânnicolau Mare: 18 ani de „Ziua Porților Deschise” (partea II)
  • Parc fotovoltaic de 1,2 milioane euro semnat la București
  • #SânnicolauEMare din 10.06.2025

Înscrie-ți firma în Catalogul Sânnicolau CityApp

Descarcă aici formularul electronic de înscriere și trimite-l completat la adresa contact@sannicolau.procityapp.ro

Legaturi utile

  • Prefectura Timis
  • Consiliul Jud Timis
  • Inspectoratul de Politie al Jud Timis
  • Regia Autonoma de Apa si Canal „Aquatim” Timisoara

#Social Media:

  • Facebook

FaceBook

Galerie Foto

Televiziunea Sânnicolau Mare

Copyright Primaria Sannicolau Mare | portal realizat de Dow Media | gazduit de BanatHost.ro
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul sannicolau-mare.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate
Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necesare
Întotdeauna activate

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necesare

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.

  • Mărește fontul
  • Micșorează fontul
  • Alb și negru
  • Inversează culorile
  • Evidențiază legăturile
  • Font normal
  • Resetează
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Real Accessability
  • PRIMĂRIE
    ▼
    • Conducere
      ▼
      • Primar
      • Viceprimar
      • Secretar
    • Misiune
  • DIRECȚIILE PRIMĂRIEI
    ▼
    • Achizitii publice
    • Agricol
    • Asistenta sociala
    • Biblioteca orasului
    • Birou proiecte
    • Casa de cultura
    • Evidenta persoanelor
    • Impozite si taxe locale
    • Piata agroalimentara
    • Protectia mediului
    • Protectie civila
    • Resurse Umane
    • Sala de sport
    • Serviciul spatii verzi
    • Urbanism
  • CONSILIUL LOCAL
    ▼
    • Consilieri locali
    • Comisii de specialitate
    • Ședinte CL
  • FORMULARE
    ▼
    • Biroul Taxe și Impozite Locale
    • Urbanism, Investiții și Disciplina în construcții
    • Evidența Populației și Starea Civilă
    • Compartimentul Asistență Socială
    • Compartimentul Agricol
  • EVENIMENTE
    ▼
    • Sărbătoarea Pastelui
    • Ziua Europei
    • Balul Pensionarilor
    • Sărbătoarea Rromilor
    • Ziua Copilului
    • Festivalul Verii
    • Zilele orasului
    • Ziua Națională
    • Sărbători de iarnă
  • TRANSPARENȚĂ
    ▼
    • Strategia orașului 2021-2027
    • Strategia orașului 2017 – 2020
    • Documente Urbanism
    • Dezbateri publice
    • Declarații de avere
    • Declarații de interese
    • Rapoarte
      ▼
      • Rapoarte 2025
      • Rapoarte 2024
      • Rapoarte 2022
      • Rapoarte 2021
      • Rapoarte 2020
      • Rapoarte 2019
      • Rapoarte 2018
  • PROIECTE
    ▼
    • Finanțări PNRR
    • Finanțări POR
  • MONITORUL OFICIAL LOCAL
    ▼
    • STATUTUL UNITĂŢII ADMINISTRATIV-TERITORIALE
    • REGULAMENTELE PRIVIND PROCEDURILE ADMINISTRATIVE
    • HOTĂRÂRILE AUTORITĂŢII DELIBERATIVE
    • DISPOZIŢIILE AUTORITĂŢII EXECUTIVE
    • DOCUMENTE ŞI INFORMAŢII FINANCIARE
    • ALTE DOCUMENTE
    • Format electronic
    • Contact Monitorul Primăriei