Primaria Sannicolau Mare

Orasul Sannicolau Mare
  • Sesizează o problemă
  • Facebook
  • Contact
  • Arhivă
  • PRIMĂRIE
    • Conducere
      • Primar
      • Viceprimar
      • Secretar
    • Misiune
  • DIRECȚIILE PRIMĂRIEI
    • Achizitii publice
    • Agricol
    • Asistenta sociala
    • Biblioteca orasului
    • Birou proiecte
    • Casa de cultura
    • Evidenta persoanelor
    • Impozite si taxe locale
    • Piata agroalimentara
    • Protectia mediului
    • Protectie civila
    • Resurse Umane
    • Sala de sport
    • Serviciul spatii verzi
    • Urbanism
  • CONSILIUL LOCAL
    • Consilieri locali
    • Comisii de specialitate
    • Ședinte CL
  • FORMULARE
    • Biroul Taxe și Impozite Locale
    • Urbanism, Investiții și Disciplina în construcții
    • Evidența Populației și Starea Civilă
    • Compartimentul Asistență Socială
    • Compartimentul Agricol
  • EVENIMENTE
    • Sărbătoarea Pastelui
    • Ziua Europei
    • Balul Pensionarilor
    • Sărbătoarea Rromilor
    • Ziua Copilului
    • Festivalul Verii
    • Zilele orasului
    • Ziua Națională
    • Sărbători de iarnă
  • TRANSPARENȚĂ
    • Strategia orașului 2021-2027
    • Strategia orașului 2017 – 2020
    • Documente Urbanism
    • Dezbateri publice
    • Declarații de avere
    • Declarații de interese
    • Rapoarte
      • Rapoarte 2025
      • Rapoarte 2024
      • Rapoarte 2022
      • Rapoarte 2021
      • Rapoarte 2020
      • Rapoarte 2019
      • Rapoarte 2018
  • PROIECTE
    • Finanțări PNRR
    • Finanțări POR
  • MONITORUL OFICIAL LOCAL
    • STATUTUL UNITĂŢII ADMINISTRATIV-TERITORIALE
    • REGULAMENTELE PRIVIND PROCEDURILE ADMINISTRATIVE
    • HOTĂRÂRILE AUTORITĂŢII DELIBERATIVE
    • DISPOZIŢIILE AUTORITĂŢII EXECUTIVE
    • DOCUMENTE ŞI INFORMAŢII FINANCIARE
    • ALTE DOCUMENTE
    • Format electronic
    • Contact Monitorul Primăriei

Atribuirea autorizaţiilor de transport în regim de închiriere

7 noiembrie 2017

ANUNŢ
privind atribuirea autorizaţiilor de transport in regim de inchiriere pe raza Orasului Sannicolau Mare

Primăria Oraşului Sânnicolau Mare aduce la cunoştinţa celor interesaţi de a desfăşura activitatea de transport în regim de inchiriere (rent a car) în conformitate cu prevederile Legii nr. 38/2003 cu modificările şi completările ulterioare, iniţierea procedurii de atribuire a autorizaţiilor de transport in regim de inchiriere.
Termenul pana la care se pot depune cereri de participare la procedura de atribuire a autorzatilor de transport in regim de inchiriere este 04.01.2018, ora 16:00.
Analiza cererilor şi documentelor depuse, aplicarea criteriilor de departajare, stabilirea transportatorilor autorizaţi cărora li se vor atribui autorizaţii de transport in regim de inchiriere se va face in perioda 04.01.2016-11.01.2018. Afişarea listei cu autorizaţiile de transport in regim de inchiriere atribuite se va face in data de 15.01.2018.
Eliberarea autorizaţiilor si a copiilor conforme va incepe in data de 16.01.2018.
În termen de 15 zile de la publicarea listei se pot depune contestaţii la Primaria Oras Sannicolau Mare, cu privire la deficienţele semnalate în procedura de atribuire a autorizaţiilor.

Documentele necesare în vederea eliberării autorizaţiei de transport in regim de inchiriere şi a copiilor conforme în conformitate cu prevederile Legii nr. 38/2003, cu modificările şi completările ulterioare şi a H.C.L. nr. 58/05.04.2017 pentru aprobarea reglementărilor privind activitatea de transport în regim de inchiriere, sunt următoarele:

1.Pentru autorizaţia de transport:
a) cererea transportatorului pentru eliberarea autorizaţiei de transport;
b) copie de pe certificatului de înregistrare la registrul comerţului ca transportator (cod CAEN 4939), respectiv persoană fizică autorizată, asociaţie familială autorizată sau persoană juridică, după caz, copie după autorizaţia emisă în baza Legii nr.507/2002 sau Legii nr.300/2004 pentru asociaţiile familiale şi persoanele fizice autorizate, copie după certificatul constatator eliberat de registrul comerţului şi actele de constituire a societăţii pentru operatorii de transport.
c) dovada îndeplinirii condiţiei de capacitate profesională, respectiv copia de pe certificatul de competenţă profesională a persoanei desemnate, definită în O.U.G. nr. 109/2005 cu modificările şi completările ulterioare, pentru transportatorul persoană juridică sau asociaţie familială.
d) dovada îndeplinirii condiţiei de onorabilitate, respectiv:
1). cazierul judiciar al persoanei desemnate, din care să rezulte că aceasta:
– nu a fost condamnată pentru infracţiuni de natură comercială;
– nu a fost condamnată pentru infracţiuni privind condiţiile de plată şi de angajare, perioadele de conducere şi de odihnă ale conducătorilor auto, siguranţa rutieră, siguranţa vehiculului rutier sau a persoanelor transportate, protecţia mediului;
– nu a fost condamnată pentru infracţiuni de tâlharie, crimă şi viol;
2). avizul medico-psihologic care atestă că persoana desemnată este aptă pentru a ocupa o funcţie care concură la siguranţa circulaţiei, obţinut în condiţiile O.U.G. nr. 109/2005 cu modificările şi completările ulterioare. În cazul transportatorului autorizat, persoană fizică, avizul medico-psihologic valabil este cel emis pentru conducătorul auto, care va fi şi persoana desemnată;
3). cazierul fiscal al transportatorului, dacă acesta este operator economic;
4). declaraţie pe propria răspundere privind perioadele în care transportatorul a mai executat servicii de transport in regim de inchiriere , cu menţionarea intervalelor când a avut interdicţii şi motivul acestora;
e) dovada îndeplinirii capacităţii financiare, respectiv:
1). declaraţie pe propria răspundere a transportatorului că poate asigura spaţiile necesare pentru parcarea tuturor autovehiculelor cu care va desfăşura transportul în regim de închiriere, spaţii deţinute in proprietate sau prin contract de închiriere;
2). declaraţie pe propria răspundere a transportatorului că acesta deţine sau are capacitatea financiară de a deţine un număr de autovehicule, pe tipuri, în proprietate sau în temeiul contractelor de leasing, pe care le va utiliza în realizarea serviciului de transport, precizând care sunt criteriile de departajare stabilite de Legea 38/2003 cu modificarile si completarile ulterioare, art.142 alin.(6) pe care le poate îndeplini, pe fiecare autovehicul şi pe numere de circulaţie, dacă este posibil;

2.Pentru copia conforma a autorizatiei de transport persoane in regim de inchiriere:
a) cere tip pentru eliberarea copiei conforme
b) autorizaţia de transport;
c) certificatul de înmatriculare şi cartea de identitate a autovehiculului din care să rezulte că acesta este deţinut de către transportatorul autorizat respectiv în proprietate sau în temeiul unui contract de leasing;
d) asigurarea persoanelor, a bunurilor acestora si a marfurilor transportate pentru riscurile ce cad in sarcina transportatorului autorizat (in copie);
e) asigurarea obligatorie de raspundere civila auto (in copie) ;
f) declaraţia pe propria răspundere privind criteriile de departajare pe care autoturismul pentru care este solicitată autorizaţia de transport in regim de inchiriere le îndeplineşte ;
k) copie de pe actul de identitate al persoanelor implicate în activitatea de transport (, persoana fizica autorizată, persoana desemnată pentru transportatorul persoana juridica).
l) copie de pe atestatul profesional al fiecărui conducator auto angajat ;
3.Pentru copia conforma a certificatului de inregistrare la Registrul Comertului

a) cerere tip a operatorului pentru eliberarea copiei conforme, pentru autoturismele detinute in proprietate sau in temeiul unor contracte de leasing cu care executa serviciul de inchiriere ;
b) copie de pe certificatului de înregistrare la registrul comerţului ca transportator (cod CAEN 4939), respectiv persoană fizică autorizată, asociaţie familială autorizată sau persoană juridică, după caz, copie după autorizaţia emisă în baza Legii nr.507/2002 sau Legii nr.300/2004 pentru asociaţiile familiale şi persoanele fizice autorizate, copie după certificatul constatator eliberat de registrul comerţului şi actele de constituire a societăţii pentru operatorii de transport.
c) declaraţie pe propria răspundere privind perioadele în care transportatorul a mai executat servicii de transport în regim de închiriere, cu menţionarea intervalelor când a avut interdicţii şi motivul acestora;
d) declaraţie pe propria răspundere a transportatorului că acesta deţine sau are capacitatea financiară de a deţine un număr de autovehicule, pe tipuri, în proprietate sau în temeiul contractelor de leasing, pe care le va utiliza în realizarea serviciului de transport in regim de inchiriere, precizând care sunt criteriile de departajare stabilite de Legea 38/2003 cu modificarile si completarile ulterioare, art.142 alin.(6) pe care le poate îndeplini, pe fiecare autovehicul şi pe numere de circulaţie, dacă este posibil;
e) declaraţie pe propria răspundere a transportatorului că poate asigura spaţiile necesare pentru parcarea tuturor autovehiculelor cu care va desfăşura transportul în regim de inchiriere, spaţii deţinute in proprietate sau prin contract de închiriere ;
f) certificat de cazier fiscal.

Nota :
Fiecare document depus in copie va fi insotit de originalul acestuia, pentru verificarea autenticitatii ;
Eliberarea autorizatiei de transport si a copiilor conforme este conditionata de achitarea taxei conform prevederilor Hotararii Consiliului Local numarul 58 din data de 05.04.2017

Tarifele pentru prestatiile specifice realizate de autoritatea de autorizare in activitatea de eliberare a copiilor conforme petru serviciul public de transport in regim de inchiriere ( rent a car ) sunt:

Nr. crt.
Denumire taxa
Valoare

1.
Eliberarea autorizatiei de transport in regim de inchiriere pe o perioada de 5 ani
500 lei

2.
Eliberarea copiei conforme autorizatiei de transport in regim de inchiriere pe o perioada de 5 ani
300 lei

3.
Eliberarea copiei conforme a certificatului de inregistrare la registrul comertului pe o perioada de 5 ani
150 lei

4.
Eliberarea unui duplicat al autorizatiei de transport sau a copiei conforme , ocazionata de pierderea,sustragerea sau deteriorarea celei eliberate
50 lei/ bucata

Colectare deșeuri electrice și electronice
ANUNŢ PUBLIC privind atribuirea autorizaţiilor taxi pe raza orașului Sânnicolau Mare

Postari similare

  • ANUNŢ PUBLIC – 8 Noiembrie 2024

    Primăria Oraşului Sânnicolau Mare aduce la cunoştinţa cetăţenilor interesaţi, că în baza Legii 207/2015, procedează
  • Anunț public

    Anunț public privind depunerea solicitării de emitere a acordului de mediu  “ORAȘUL SÂNNICOLAU MARE,  titular al
  • Comunicat de presă

    COMUNICAT DE PRESA ,,PNRR: fonduri pentru România modernă si reformată!” “ CENTRU DE COLECTARE SELECTIVĂ
  • ANUNȚ PUBLIC

    Primăria Oraşului Sânnicolau Mare aduce la cunoştinţa cetăţenilor interesaţi, faptul că, în baza H.C.L. nr

Sânnicolau Mare

  • Harta digitală a orașului Sânnicolau Mare
  • Despre oraș
  • Cărți despre istoria orașului
  • Cetățeni de onoare
  • Localități înfrățite

Articole recente

  • CS Unirea Sânnicolau Mare – CSM Deva
  • Grădinița Maghiară din Sânnicolau Mare: 18 ani de „Ziua Porților Deschise” (partea II)
  • #SânnicolauEMare din 11.06.2025
  • CS Unirea Sânnicolau Mare – CSM Deva
  • #SânnicolauEMare din 12.06.2025

Înscrie-ți firma în Catalogul Sânnicolau CityApp

Descarcă aici formularul electronic de înscriere și trimite-l completat la adresa contact@sannicolau.procityapp.ro

Legaturi utile

  • Prefectura Timis
  • Consiliul Jud Timis
  • Inspectoratul de Politie al Jud Timis
  • Regia Autonoma de Apa si Canal „Aquatim” Timisoara

#Social Media:

  • Facebook

FaceBook

Galerie Foto

Televiziunea Sânnicolau Mare

Copyright Primaria Sannicolau Mare | portal realizat de Dow Media | gazduit de BanatHost.ro
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul sannicolau-mare.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate
Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necesare
Întotdeauna activate

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necesare

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.

  • Mărește fontul
  • Micșorează fontul
  • Alb și negru
  • Inversează culorile
  • Evidențiază legăturile
  • Font normal
  • Resetează
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Real Accessability
  • PRIMĂRIE
    ▼
    • Conducere
      ▼
      • Primar
      • Viceprimar
      • Secretar
    • Misiune
  • DIRECȚIILE PRIMĂRIEI
    ▼
    • Achizitii publice
    • Agricol
    • Asistenta sociala
    • Biblioteca orasului
    • Birou proiecte
    • Casa de cultura
    • Evidenta persoanelor
    • Impozite si taxe locale
    • Piata agroalimentara
    • Protectia mediului
    • Protectie civila
    • Resurse Umane
    • Sala de sport
    • Serviciul spatii verzi
    • Urbanism
  • CONSILIUL LOCAL
    ▼
    • Consilieri locali
    • Comisii de specialitate
    • Ședinte CL
  • FORMULARE
    ▼
    • Biroul Taxe și Impozite Locale
    • Urbanism, Investiții și Disciplina în construcții
    • Evidența Populației și Starea Civilă
    • Compartimentul Asistență Socială
    • Compartimentul Agricol
  • EVENIMENTE
    ▼
    • Sărbătoarea Pastelui
    • Ziua Europei
    • Balul Pensionarilor
    • Sărbătoarea Rromilor
    • Ziua Copilului
    • Festivalul Verii
    • Zilele orasului
    • Ziua Națională
    • Sărbători de iarnă
  • TRANSPARENȚĂ
    ▼
    • Strategia orașului 2021-2027
    • Strategia orașului 2017 – 2020
    • Documente Urbanism
    • Dezbateri publice
    • Declarații de avere
    • Declarații de interese
    • Rapoarte
      ▼
      • Rapoarte 2025
      • Rapoarte 2024
      • Rapoarte 2022
      • Rapoarte 2021
      • Rapoarte 2020
      • Rapoarte 2019
      • Rapoarte 2018
  • PROIECTE
    ▼
    • Finanțări PNRR
    • Finanțări POR
  • MONITORUL OFICIAL LOCAL
    ▼
    • STATUTUL UNITĂŢII ADMINISTRATIV-TERITORIALE
    • REGULAMENTELE PRIVIND PROCEDURILE ADMINISTRATIVE
    • HOTĂRÂRILE AUTORITĂŢII DELIBERATIVE
    • DISPOZIŢIILE AUTORITĂŢII EXECUTIVE
    • DOCUMENTE ŞI INFORMAŢII FINANCIARE
    • ALTE DOCUMENTE
    • Format electronic
    • Contact Monitorul Primăriei