Primaria Sannicolau Mare

Orasul Sannicolau Mare
  • Sesizează o problemă
  • Facebook
  • Contact
  • Arhivă
  • PRIMĂRIE
    • Conducere
      • Primar
      • Viceprimar
      • Secretar
    • Misiune
  • DIRECȚIILE PRIMĂRIEI
    • Achizitii publice
    • Agricol
    • Asistenta sociala
    • Biblioteca orasului
    • Birou proiecte
    • Casa de cultura
    • Evidenta persoanelor
    • Impozite si taxe locale
    • Piata agroalimentara
    • Protectia mediului
    • Protectie civila
    • Resurse Umane
    • Sala de sport
    • Serviciul spatii verzi
    • Urbanism
  • CONSILIUL LOCAL
    • Consilieri locali
    • Comisii de specialitate
    • Ședinte CL
  • FORMULARE
    • Biroul Taxe și Impozite Locale
    • Urbanism, Investiții și Disciplina în construcții
    • Evidența Populației și Starea Civilă
    • Compartimentul Asistență Socială
    • Compartimentul Agricol
  • EVENIMENTE
    • Sărbătoarea Pastelui
    • Ziua Europei
    • Balul Pensionarilor
    • Sărbătoarea Rromilor
    • Ziua Copilului
    • Festivalul Verii
    • Zilele orasului
    • Ziua Națională
    • Sărbători de iarnă
  • TRANSPARENȚĂ
    • Strategia orașului 2021-2027
    • Strategia orașului 2017 – 2020
    • Documente Urbanism
    • Dezbateri publice
    • Declarații de avere
    • Declarații de interese
    • Rapoarte
      • Rapoarte 2025
      • Rapoarte 2024
      • Rapoarte 2022
      • Rapoarte 2021
      • Rapoarte 2020
      • Rapoarte 2019
      • Rapoarte 2018
  • PROIECTE
    • Finanțări PNRR
    • Finanțări POR
  • MONITORUL OFICIAL LOCAL
    • STATUTUL UNITĂŢII ADMINISTRATIV-TERITORIALE
    • REGULAMENTELE PRIVIND PROCEDURILE ADMINISTRATIVE
    • HOTĂRÂRILE AUTORITĂŢII DELIBERATIVE
    • DISPOZIŢIILE AUTORITĂŢII EXECUTIVE
    • DOCUMENTE ŞI INFORMAŢII FINANCIARE
    • ALTE DOCUMENTE
    • Format electronic
    • Contact Monitorul Primăriei

Acțiune de control la Aeroporturile Civile din România

31 iulie 2023

La data de 17 iulie a.c., Direcția de Poliție Transporturi a organizat o amplă acțiune de verificare a legalității transportului rutier în regim „TAXI” și „în regim de închiriere”, la aeroporturile civile din România. În cadrul acestei acțiuni, au fost supuse verificărilor 195 de autovehicule și 234 de persoane au fost legitmate. Rezultatul acțiunii a fost aplicarea a 72 de sancțiuni contravenționale, cu o valoare totală de 12.215 lei. Din numărul total de sancțiuni aplicate, 12 au fost pentru nerespectarea prevederilor Legii nr. 38/2003, care reglementează transportul de persoane în regim de taxi și în regim de închiriere. Alte 58 de sancțiuni au fost date pentru încălcarea normelor privind circulația pe drumurile publice, iar 2 sancțiuni au fost aplicate în conformitate cu alte acte normative. Un aspect important al acestei acțiuni a fost depistarea autovehiculelor cu defecțiuni tehnice sau dotări suplimentare nepermise de lege. Astfel, în timpul verificărilor, au fost retrase 4 certificate de înmatriculare și au fost reținute 3 permise de conducere. Pe lângă aceste date statistice, există și exemple concrete de încălcări depistate în timpul acțiunii. La data de 14 iulie 2023, polițiștii Secției Regionale de Poliție Transporturi din Brașov și Sibiu au depistat un șofer din municipiul Sibiu care se deplasa în regim de taxi cu modificări la data de valabilitate a certificatului profesional pentru conducătorii auto. În urma verificărilor efectuate, s-a stabilit că acest atestat nu mai era valabil și nici nu apare în evidențele cu alt atestat profesional valabil. În cauză, a fost întocmit un dosar penal sub aspectul săvârșirii infracțiunilor de fals material în înscrisuri oficiale și uz de fals. Tot în cadrul acțiunii, au fost sancționați și conducători auto care nu au eliberat bon fiscal către clienți sau care nu au respectat anumite prevederi privind contractul de muncă și ecusoanele obligatorii. Astfel, în cazul unui șofer din Craiova, autorizația de taxi a fost reținută pentru 30 de zile din cauza absenței contractului de muncă și a ecusoanelor. În altă situație, un alt șofer din municipiul Craiova a fost sancționat contravențional pentru prezentarea certificatului de înmatriculare cu inspecția tehnică expirată. Acțiunile de acest gen au ca scop asigurarea legalității transportului de persoane și siguranța în trafic, reprezentând eforturile autorităților pentru protejarea cetățenilor și combaterea încălcărilor legislative în domeniul transporturilor rutiere. -ȘtirileSânnicolauTv

Publicație căsătorie
Publicăm următoarea ofertă de vânzare teren:

Postari similare

  • #OameniiLocului cu Olga Muntean (partea I)

    #OameniiLocului cu Olga Muntean (partea I) Deși s-a născut în Bucovina, Olga Muntean și-a găsit
  • „Tradiția care unește” (partea I)

    #HaiLaJocSâmiclăuș – „Tradiția care unește” (partea I) #SânnicolauTV
  • Școala Gimnazială Nr. 2 „Nestor Oprean”: igienizarea aproape finalizată

    Școala Gimnazială Nr. 2 „Nestor Oprean”: igienizarea aproape finalizată Primarul orașului Sânnicolau Mare, Dănuț Groza,
  • #SânnicolauEMare din 06.05.2025

    #SânnicolauEMare din 06.05.2025

Sânnicolau Mare

  • Harta digitală a orașului Sânnicolau Mare
  • Despre oraș
  • Cărți despre istoria orașului
  • Cetățeni de onoare
  • Localități înfrățite

Articole recente

  • ANUNȚ PRIVIND ÎNREGISTRAREA LA PRIMĂRIE A VEHICULELOR DE DIVERSE CATEGORII
  • „Tradiția care unește” (partea I)
  • #SânnicolauEMare din 05.05.2025
  • Cum poți ajuta orașul tău să fie mai verde? Oprește erbicidarea!
  • „Tradiția care unește” (partea II)

Înscrie-ți firma în Catalogul Sânnicolau CityApp

Descarcă aici formularul electronic de înscriere și trimite-l completat la adresa contact@sannicolau.procityapp.ro

Legaturi utile

  • Prefectura Timis
  • Consiliul Jud Timis
  • Inspectoratul de Politie al Jud Timis
  • Regia Autonoma de Apa si Canal „Aquatim” Timisoara

#Social Media:

  • Facebook

FaceBook

Galerie Foto

Televiziunea Sânnicolau Mare

Copyright Primaria Sannicolau Mare | portal realizat de Dow Media | gazduit de BanatHost.ro
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul sannicolau-mare.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate
Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necesare
Întotdeauna activate

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necesare

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.

  • Mărește fontul
  • Micșorează fontul
  • Alb și negru
  • Inversează culorile
  • Evidențiază legăturile
  • Font normal
  • Resetează
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Real Accessability
  • PRIMĂRIE
    ▼
    • Conducere
      ▼
      • Primar
      • Viceprimar
      • Secretar
    • Misiune
  • DIRECȚIILE PRIMĂRIEI
    ▼
    • Achizitii publice
    • Agricol
    • Asistenta sociala
    • Biblioteca orasului
    • Birou proiecte
    • Casa de cultura
    • Evidenta persoanelor
    • Impozite si taxe locale
    • Piata agroalimentara
    • Protectia mediului
    • Protectie civila
    • Resurse Umane
    • Sala de sport
    • Serviciul spatii verzi
    • Urbanism
  • CONSILIUL LOCAL
    ▼
    • Consilieri locali
    • Comisii de specialitate
    • Ședinte CL
  • FORMULARE
    ▼
    • Biroul Taxe și Impozite Locale
    • Urbanism, Investiții și Disciplina în construcții
    • Evidența Populației și Starea Civilă
    • Compartimentul Asistență Socială
    • Compartimentul Agricol
  • EVENIMENTE
    ▼
    • Sărbătoarea Pastelui
    • Ziua Europei
    • Balul Pensionarilor
    • Sărbătoarea Rromilor
    • Ziua Copilului
    • Festivalul Verii
    • Zilele orasului
    • Ziua Națională
    • Sărbători de iarnă
  • TRANSPARENȚĂ
    ▼
    • Strategia orașului 2021-2027
    • Strategia orașului 2017 – 2020
    • Documente Urbanism
    • Dezbateri publice
    • Declarații de avere
    • Declarații de interese
    • Rapoarte
      ▼
      • Rapoarte 2025
      • Rapoarte 2024
      • Rapoarte 2022
      • Rapoarte 2021
      • Rapoarte 2020
      • Rapoarte 2019
      • Rapoarte 2018
  • PROIECTE
    ▼
    • Finanțări PNRR
    • Finanțări POR
  • MONITORUL OFICIAL LOCAL
    ▼
    • STATUTUL UNITĂŢII ADMINISTRATIV-TERITORIALE
    • REGULAMENTELE PRIVIND PROCEDURILE ADMINISTRATIVE
    • HOTĂRÂRILE AUTORITĂŢII DELIBERATIVE
    • DISPOZIŢIILE AUTORITĂŢII EXECUTIVE
    • DOCUMENTE ŞI INFORMAŢII FINANCIARE
    • ALTE DOCUMENTE
    • Format electronic
    • Contact Monitorul Primăriei