Primaria Sannicolau Mare

Orasul Sannicolau Mare
  • Sesizează o problemă
  • Facebook
  • Contact
  • Arhivă
  • PRIMĂRIE
    • Conducere
      • Primar
      • Viceprimar
      • Secretar
    • Misiune
  • DIRECȚIILE PRIMĂRIEI
    • Achizitii publice
    • Agricol
    • Asistenta sociala
    • Biblioteca orasului
    • Birou proiecte
    • Casa de cultura
    • Evidenta persoanelor
    • Impozite si taxe locale
    • Piata agroalimentara
    • Protectia mediului
    • Protectie civila
    • Resurse Umane
    • Sala de sport
    • Serviciul spatii verzi
    • Urbanism
  • CONSILIUL LOCAL
    • Consilieri locali
    • Comisii de specialitate
    • Ședinte CL
  • FORMULARE
    • Biroul Taxe și Impozite Locale
    • Urbanism, Investiții și Disciplina în construcții
    • Evidența Populației și Starea Civilă
    • Compartimentul Asistență Socială
    • Compartimentul Agricol
  • EVENIMENTE
    • Sărbătoarea Pastelui
    • Ziua Europei
    • Balul Pensionarilor
    • Sărbătoarea Rromilor
    • Ziua Copilului
    • Festivalul Verii
    • Zilele orasului
    • Ziua Națională
    • Sărbători de iarnă
  • TRANSPARENȚĂ
    • Strategia orașului 2021-2027
    • Strategia orașului 2017 – 2020
    • Documente Urbanism
    • Dezbateri publice
    • Declarații de avere
    • Declarații de interese
    • Rapoarte
      • Rapoarte 2025
      • Rapoarte 2024
      • Rapoarte 2022
      • Rapoarte 2021
      • Rapoarte 2020
      • Rapoarte 2019
      • Rapoarte 2018
  • PROIECTE
    • Finanțări PNRR
    • Finanțări POR
  • MONITORUL OFICIAL LOCAL
    • STATUTUL UNITĂŢII ADMINISTRATIV-TERITORIALE
    • REGULAMENTELE PRIVIND PROCEDURILE ADMINISTRATIVE
    • HOTĂRÂRILE AUTORITĂŢII DELIBERATIVE
    • DISPOZIŢIILE AUTORITĂŢII EXECUTIVE
    • DOCUMENTE ŞI INFORMAŢII FINANCIARE
    • ALTE DOCUMENTE
    • Format electronic
    • Contact Monitorul Primăriei

Criterii de departajare și documentele necesare pentru obținerea Autorizației Taxi

23 februarie 2017

Conform Legii nr. 38/2003 si HCL nr. 23/28.01.2016, criteriile de departajare a autovehiculelor care urmează a fi utilizate la transportul în regim de taxi și punctajele aferente sunt următoarele :

  1. Vechimea autovehiculului, de la data fabricaţiei :

    Nr. crt.

    Ani vechime

    Puncte acordate

    1

    • Sub 1 an vechime

    20

    2

    • între 1 şi 3 ani

    15

    3

    • Între 3 şi 5 ani

    12

    4

    • Între 5 şi 7 ani

    8

    5

    • Între 7 şi 10 ani

    3

  2. Clasificarea autovehiculului conform normelor de poluare:

    Nr. crt.

    Norma de poluare

    Puncte acordate

    1

    EURO 5

    20

    2

    EURO 4

    15

    3

    EURO 3

    10

    4

    EURO 2

    2

    5

    sub Euro 2

    0

  3. Volum portbagaj:

    Nr. crt.

    Volum

    Puncte acordate

    1

    până la 150 litri

    1

    2

    între 151 – 350 litri

    5

    3

    între 350 – 500 litri

    10

    4

    peste 500 litri

    15

  4. Echiparea cu instalaţie de aer condiţionat:

      • Lipsa instalaţiei de aer condiţionat: 5 puncte

      • Prezenţa instalaţiei de aer condiţionat: 10 puncte.

  1. Vechimea în activitatea de transport în regim de taxi – autorizată;

      • Pentru fiecare an vechime se adaugă un punct;

  1. Gradul de protecţie al pasagerilor:

      • Nici un airbag – 0 puncte;

      • Airbag pasager dreapta – 5 puncte;

      • 3 sau mai multe airbag-uri – 10 puncte.

  1. Dotări suplimentare:

      • GPS – 5 puncte;

      • Perete despărţitor între şofer şi pasageri – 5 puncte;

      • Dispozitiv pentru plata cu cardul – 5 puncte;

      • Alte dispozitive speciale (de ex. înregistrare sesizări clienţi)– 3 puncte.

Documentele necesare în vederea eliberării autorizaţiei de transport şi autorizaţiilor taxi în conformitate cu prevederile Legii nr. 38/2003, cu modificările şi completările ulterioare şi a H.C.L. nr. 134/28.10.2015 pentru aprobarea reglementărilor privind activitatea de transport în regim de taxi, sunt următoarele:

1.Pentru autorizaţia de transport:

a) cererea transportatorului pentru eliberarea autorizaţiei de transport;

b) copie de pe certificatului de înregistrare la registrul comerţului ca transportator, respectiv persoană fizică autorizată, asociaţie familială autorizată sau persoană juridică, după caz, copie după autorizaţia emisă în baza Legii nr.507/2002 sau Legii nr.300/2004 pentru asociaţiile familiale şi persoanele fizice autorizate, copie după certificatul constatator eliberat de registrul comerţului şi actele de constituire a societăţii pentru operatorii de transport.

c) dovada îndeplinirii condiţiei de capacitate profesională, respectiv:

1). copia de pe certificatul de competenţă profesională a persoanei desemnate, definită în O.U.G. nr. 109/2005 cu modificările şi completările ulterioare, pentru transportatorul persoană juridică sau asociaţie familială.

2). copia de pe atestatul profesional al taximetristului care este transportator persoană fizică autorizată;

d) dovada îndeplinirii condiţiei de onorabilitate, respectiv:

1). cazierul judiciar al persoanei desemnate, din care să rezulte că aceasta:

– nu a fost condamnată pentru infracţiuni de natură comercială;

– nu a fost condamnată pentru infracţiuni privind condiţiile de plată şi de angajare, perioadele de conducere şi de odihnă ale conducătorilor auto, siguranţa rutieră, siguranţa vehiculului rutier sau a persoanelor transportate, protecţia mediului;

– nu a fost condamnată pentru infracţiuni de tâlharie, crimă şi viol;

2). avizul medico-psihologic care atestă că persoana desemnată este aptă pentru a ocupa o funcţie care concură la siguranţa circulaţiei, obţinut în condiţiile O.U.G. nr. 109/2005 cu modificările şi completările ulterioare. În cazul transportatorului autorizat, persoană fizică, avizul medico-psihologic valabil este cel emis pentru conducătorul auto, care va fi şi persoana desemnată;

3). cazierul fiscal al transportatorului, dacă acesta este operator economic;

4). declaraţie pe propria răspundere privind perioadele în care transportatorul a mai executat servicii de transport in regim de taxi sau în regim de închiriere, cu menţionarea intervalelor când a avut interdicţii şi motivul acestora;

e) dovada îndeplinirii capacităţii financiare, respectiv:

1). declaraţie pe propria răspundere a transportatorului că poate asigura spaţiile necesare pentru parcarea tuturor autovehiculelor cu care va desfăşura transportul în regim de taxi sau în regim de închiriere, spaţii deţinute in proprietate sau prin contract de închiriere;

2). declaraţie pe propria răspundere a transportatorului că acesta deţine sau are capacitatea financiară de a deţine un număr de autovehicule, pe tipuri, în proprietate sau în temeiul contractelor de leasing, pe care le va utiliza în realizarea serviciului de transport, precizând care sunt criteriile de departajare stabilite de Legea 38/2003 cu modificarile si completarile ulterioare, art.142 alin.(6) pe care le poate îndeplini, pe fiecare autovehicul şi pe numere de circulaţie, dacă este posibil;

2.Pentru autorizaţia taxi :

a) autorizaţia de transport;

b) certificatul de înmatriculare şi cartea de identitate a autovehiculului din care să rezulte că acesta este deţinut de către transportatorul autorizat respectiv în proprietate sau în temeiul unui contract de leasing;

c) certificatul de agreare emis de Regia Autonomă “Registrul Auto Român” (R.A.R.), numai pentru autovehiculul utilizat în transportul în regim de taxi;

d) declaraţia pe propria răspundere privind criteriile de departajare pe care autoturismul pentru care este solicitată autorizaţia taxi le îndeplineşte.

e) declaratia pe propria răspundere privind modalitatea prin care este asigurata dispecerizarea.

f) copie de pe contractele de muncă ale taximetriştilor angajaţi ;

g) copia buletinului de verificare metrologică ;

h) copie de pe asigurarea de răspundere civilă ;

i) copie de pe asigurarea pentru persoane şi bunurilor acestora, în cazul transportului de persoane.

j) copie de pe actul de identitate al persoanelor implicate în activitatea de transport ( taximetrist, persoana fizica autorizată, persoana desemnată pentru transportatorul persoana juridica).

k) copie de pe atestatul profesional al fiecărui taximetrist angajat ;

ANUNŢ PUBLIC privind atribuirea autorizaţiilor taxi pe raza Orașului Sânnicolau Mare
Publicații căsătorii

Postari similare

  • ANUNŢ PUBLIC – 8 Noiembrie 2024

    Primăria Oraşului Sânnicolau Mare aduce la cunoştinţa cetăţenilor interesaţi, că în baza Legii 207/2015, procedează
  • Anunț public

    Anunț public privind depunerea solicitării de emitere a acordului de mediu  “ORAȘUL SÂNNICOLAU MARE,  titular al
  • Comunicat de presă

    COMUNICAT DE PRESA ,,PNRR: fonduri pentru România modernă si reformată!” “ CENTRU DE COLECTARE SELECTIVĂ
  • ANUNȚ PUBLIC

    Primăria Oraşului Sânnicolau Mare aduce la cunoştinţa cetăţenilor interesaţi, faptul că, în baza H.C.L. nr

Sânnicolau Mare

  • Harta digitală a orașului Sânnicolau Mare
  • Despre oraș
  • Cărți despre istoria orașului
  • Cetățeni de onoare
  • Localități înfrățite

Articole recente

  • CS Unirea Sânnicolau Mare – CSM Deva
  • Grădinița Maghiară din Sânnicolau Mare: 18 ani de „Ziua Porților Deschise” (partea II)
  • #SânnicolauEMare din 11.06.2025
  • CS Unirea Sânnicolau Mare – CSM Deva
  • #SânnicolauEMare din 12.06.2025

Înscrie-ți firma în Catalogul Sânnicolau CityApp

Descarcă aici formularul electronic de înscriere și trimite-l completat la adresa contact@sannicolau.procityapp.ro

Legaturi utile

  • Prefectura Timis
  • Consiliul Jud Timis
  • Inspectoratul de Politie al Jud Timis
  • Regia Autonoma de Apa si Canal „Aquatim” Timisoara

#Social Media:

  • Facebook

FaceBook

Galerie Foto

Televiziunea Sânnicolau Mare

Copyright Primaria Sannicolau Mare | portal realizat de Dow Media | gazduit de BanatHost.ro
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul sannicolau-mare.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate
Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necesare
Întotdeauna activate

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necesare

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.

  • Mărește fontul
  • Micșorează fontul
  • Alb și negru
  • Inversează culorile
  • Evidențiază legăturile
  • Font normal
  • Resetează
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Real Accessability
  • PRIMĂRIE
    ▼
    • Conducere
      ▼
      • Primar
      • Viceprimar
      • Secretar
    • Misiune
  • DIRECȚIILE PRIMĂRIEI
    ▼
    • Achizitii publice
    • Agricol
    • Asistenta sociala
    • Biblioteca orasului
    • Birou proiecte
    • Casa de cultura
    • Evidenta persoanelor
    • Impozite si taxe locale
    • Piata agroalimentara
    • Protectia mediului
    • Protectie civila
    • Resurse Umane
    • Sala de sport
    • Serviciul spatii verzi
    • Urbanism
  • CONSILIUL LOCAL
    ▼
    • Consilieri locali
    • Comisii de specialitate
    • Ședinte CL
  • FORMULARE
    ▼
    • Biroul Taxe și Impozite Locale
    • Urbanism, Investiții și Disciplina în construcții
    • Evidența Populației și Starea Civilă
    • Compartimentul Asistență Socială
    • Compartimentul Agricol
  • EVENIMENTE
    ▼
    • Sărbătoarea Pastelui
    • Ziua Europei
    • Balul Pensionarilor
    • Sărbătoarea Rromilor
    • Ziua Copilului
    • Festivalul Verii
    • Zilele orasului
    • Ziua Națională
    • Sărbători de iarnă
  • TRANSPARENȚĂ
    ▼
    • Strategia orașului 2021-2027
    • Strategia orașului 2017 – 2020
    • Documente Urbanism
    • Dezbateri publice
    • Declarații de avere
    • Declarații de interese
    • Rapoarte
      ▼
      • Rapoarte 2025
      • Rapoarte 2024
      • Rapoarte 2022
      • Rapoarte 2021
      • Rapoarte 2020
      • Rapoarte 2019
      • Rapoarte 2018
  • PROIECTE
    ▼
    • Finanțări PNRR
    • Finanțări POR
  • MONITORUL OFICIAL LOCAL
    ▼
    • STATUTUL UNITĂŢII ADMINISTRATIV-TERITORIALE
    • REGULAMENTELE PRIVIND PROCEDURILE ADMINISTRATIVE
    • HOTĂRÂRILE AUTORITĂŢII DELIBERATIVE
    • DISPOZIŢIILE AUTORITĂŢII EXECUTIVE
    • DOCUMENTE ŞI INFORMAŢII FINANCIARE
    • ALTE DOCUMENTE
    • Format electronic
    • Contact Monitorul Primăriei