Primaria Sannicolau Mare

Orasul Sannicolau Mare
  • Sesizează o problemă
  • Facebook
  • Contact
  • Arhivă
  • PRIMĂRIE
    • Conducere
      • Primar
      • Viceprimar
      • Secretar
    • Misiune
  • DIRECȚIILE PRIMĂRIEI
    • Achizitii publice
    • Agricol
    • Asistenta sociala
    • Biblioteca orasului
    • Birou proiecte
    • Casa de cultura
    • Evidenta persoanelor
    • Impozite si taxe locale
    • Piata agroalimentara
    • Protectia mediului
    • Protectie civila
    • Resurse Umane
    • Sala de sport
    • Serviciul spatii verzi
    • Urbanism
  • CONSILIUL LOCAL
    • Consilieri locali
    • Comisii de specialitate
    • Ședinte CL
  • FORMULARE
    • Biroul Taxe și Impozite Locale
    • Urbanism, Investiții și Disciplina în construcții
    • Evidența Populației și Starea Civilă
    • Compartimentul Asistență Socială
    • Compartimentul Agricol
  • EVENIMENTE
    • Sărbătoarea Pastelui
    • Ziua Europei
    • Balul Pensionarilor
    • Sărbătoarea Rromilor
    • Ziua Copilului
    • Festivalul Verii
    • Zilele orasului
    • Ziua Națională
    • Sărbători de iarnă
  • TRANSPARENȚĂ
    • Strategia orașului 2021-2027
    • Strategia orașului 2017 – 2020
    • Documente Urbanism
    • Dezbateri publice
    • Declarații de avere
    • Declarații de interese
    • Rapoarte
      • Rapoarte 2025
      • Rapoarte 2024
      • Rapoarte 2022
      • Rapoarte 2021
      • Rapoarte 2020
      • Rapoarte 2019
      • Rapoarte 2018
  • PROIECTE
    • Finanțări PNRR
    • Finanțări POR
    • Finanțări FM
    • Finanțări ADR VEST
  • MONITORUL OFICIAL LOCAL
    • STATUTUL UNITĂŢII ADMINISTRATIV-TERITORIALE
    • REGULAMENTELE PRIVIND PROCEDURILE ADMINISTRATIVE
    • HOTĂRÂRILE AUTORITĂŢII DELIBERATIVE
    • DISPOZIŢIILE AUTORITĂŢII EXECUTIVE
    • DOCUMENTE ŞI INFORMAŢII FINANCIARE
    • ALTE DOCUMENTE
    • Format electronic
    • Contact Monitorul Primăriei

Biroul resurse umane – Atributii

8 mai 2012

Este biroul responsabil cu Resursele Umane si salarizarea din cadrul Aparatului de specialitate al primarului, direct subordonat acestuia si indeplineste activitatile de personal, organizare, salarizare. In exercitarea atributiilor ce-i revin, biroul conlucreaza cu serviciile de specialitate din cadrul Prefecturii si al Consiliului Judetean cu serviciile publice de interes local, cu unitatile subordonate Consiliului Local, indeplinind urmatoarele atributii: – aplicarea legislatiei privind: recrutarea, numirea, promovarea, evaluarea performantelor profesionale individuale, motivarea, formarea profesionala, sanctionarea disciplinara, incetarea raportului de serviciu/munca a angajatilor (functionari publici si personal contractual) din cadrul institutiei. – calculul drepturilor salariale, a obligatiilor fata de bugetul asigurarilor sociale si de stat, precum si a fiselor fiscale ale angajatilor primariei orasului si a unitatilor subordonate – asigura, la solicitarea conducerii institutiei, intocmirea formalitatilor privind modificarea organigramei, a statului de functii si a numarului de personal, conform prevederilor legale; – intocmeste planul de ocupare a functiilor publice pe baza normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici; – asigura intocmirea formalitatilor privind scoaterea la concurs a posturilor vacante si raspunde de organizarea in conditii optime a procedurilor specifice concursurilor pentru functii publice si contractuale; – asigura secretariatul comisiilor de concurs pentru ocuparea posturilor vacante si intocmeste documentatiile privind incadrarea in munca a candidatilor declarati admisi, pe baza proceselor verbale ale comisiilor de concurs in conformitate cu prevederile legale; – asigura organizarea examenelor pentru promovarea angajatilor, care au absolvit o forma de invatamant superior, in specialitatea in care isi desfasoara activitatea; – asigura organizarea concursurilor pentru promovarea functionarilor publici in grad profesional, in limita functiilor publice rezervate promovarii prin planul de ocupare a functiilor publice, – intocmeste documentatia privind incheierea, modificarea, suspendarea si incetarea raportului de serviciu sau a contractului individual de munca, precum si acordarea tuturor drepturilor prevazute de legislatia privind functia publica si de legislatia muncii pentru personalul din aparatul de specialitate; – intocmeste documentatia in vederea exercitarii cu caracter temporar a functiilor publice de conducere vacante sau ale caror titulari sunt suspendati in conditile legii; – intocmeste documentatia pentru stabilirea salariilor de baza, indemnizatiilor de conducere, salariilor de merit , sporului de vechime si a altor sporuri; – intocmeste statul de personal ori de cate ori intervin schimbari privind drepturile salariale lunare (salariul de incadrare, indemnizatia de conducere, salariul de merit, sporul de vechime, etc.) sau noi angajari; – acorda asistenta functionarilor publici de conducere si personalului contractual cu functii de conducere, in vederea intocmirii fiselor de post. Raspunde si tine evidenta acestora, conform prevederilor legale; – intocmeste, gestioneaza si raspunde de dosarele profesionale ale functionarilor publici precum si dosarele personale ale personalului contractual, conform prevederilor legale; – intocmeste documentatia privind acordarea salariilor de merit, conform legislatiei in vigoare; – tine evidenta orelor suplimentare efectuate pe baza pontajelor cu asigurarea incadrarii in plafonul legal. Raspunde de evidenta orelor suplimentare efectuate, platite sau recuperate; – intocmeste si verifica centralizatorul lunar de prezenta. Raspunde de prezenta la serviciu a angajatilor si de pontajele lunare. – solicita conducatorilor de compartimente, pe baza ofertelor institutiilor specializate, propuneri privind angajatii care vor participa la cursurile de formare/perfectionare profesionala si pe baza acestora intocmeste planul de formare profesionala, pe care il supune aprobarii directorului executiv; – intocmeste formalitatile privind participarea la cursurile de formare/perfectionare profesionala; – intocmeste si gestioneaza dosarele profesionale ale functionarilor publici, conform prevederilor legale; – asigura introducerea in baza de date a concediilor de odihna, a concediilor suplimentare ale salariatilor si a concediilor medicale, in baza cererilor acestora si a certificatelor medicale; – intocmeste referate privind propunerea de sanctionare disciplinara a angajatilor, pe baza raportului Comisiei de disciplina cu sanctiunea dispusa de ordonatorul de credite si/sau a referatului sefilor ierarhici ai angajatilor in ceea ce priveste mustrarea sau avertismentul scris, cu respectarea prevederilor legale; – solicita si centralizeaza, conform prevederilor legale, fisele de evaluare a performantelor profesionale individuale ale personalului contractual si rapoartele de evaluare ale functionarilor publici; – elibereaza, la cerere, adeverinte privind calitatea de salariat, vechimea in munca si drepturile salariale; – asigura aplicarea prevederilor legale privind pensionarea pentru limita de varsta sau invaliditate. Elibereaza angajatului, la indeplinirea conditiilor legale, actele necesare depunerii documentatiei de pensionare la Casa Judeteana de Pensii Timis; – intocmeste si actualizeaza registrul de evidenta a salariatilor, conform legislatiei in vigoare. – asigura intocmirea formalitatilor pentru efectuarea practicii pofesionale de catre studentii care solicita acest lucru si elibereaza adeverinte in acest sens; – asigura legatura Institutiei cu Agentia Nationala a Functionarilor Publici Bucuresti de catre care este coordonat metodologic. – raspunde de confidentialitatea datelor la care are acces , in afara celor cu caracter public – intocmeste statele de plata pentru salarii, in baza centralizarii datelor din pontaje, cereri de concedii de odihna, concediilor de boala, referatelor de ore suplimentare sau orele de noapte; – intocmeste si depune fisele fiscale (FF1 si FF2) ale salariatilor; – raspunde pentru depunerea la organele competente in termen legal a declaratiilor privind: *impozitul pe salarii si venituri asimilate acestora contributia la asigurari sociale, contributia asigurarilor sociale de sanatate, contributia la fondul de somaj

ROREC SI PRIMARIA ORASULUI-„CAMPANIE DE COLECTARE DESEURI ELECTRICE SI ELECTROCASNICE”
Castigatorii la tombola ROREC

Sânnicolau Mare

  • Harta digitală a orașului Sânnicolau Mare
  • Despre oraș
  • Cărți despre istoria orașului
  • Cetățeni de onoare
  • Localități înfrățite

Articole recente

  • Succes internațional pentru formația „Buntes Sträußchen” la Mohács, Ungaria
  • #SânnicolauEMare din 12.08.2025
  • #SânnicolauEMare din 16.08.2025
  • #SânnicolauEMare din 13.08.2025
  • Minivacanță în august pentru români

Înscrie-ți firma în Catalogul Sânnicolau CityApp

Descarcă aici formularul electronic de înscriere și trimite-l completat la adresa contact@sannicolau.procityapp.ro

Legaturi utile

  • Prefectura Timis
  • Consiliul Jud Timis
  • Inspectoratul de Politie al Jud Timis
  • Regia Autonoma de Apa si Canal „Aquatim” Timisoara

#Social Media:

  • Facebook

FaceBook

Galerie Foto

Televiziunea Sânnicolau Mare

Copyright Primaria Sannicolau Mare | portal realizat de Dow Media | gazduit de BanatHost.ro
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul sannicolau-mare.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate
Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necesare
Întotdeauna activate

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necesare

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.

  • Mărește fontul
  • Micșorează fontul
  • Alb și negru
  • Inversează culorile
  • Evidențiază legăturile
  • Font normal
  • Resetează
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Real Accessability
  • PRIMĂRIE
    ▼
    • Conducere
      ▼
      • Primar
      • Viceprimar
      • Secretar
    • Misiune
  • DIRECȚIILE PRIMĂRIEI
    ▼
    • Achizitii publice
    • Agricol
    • Asistenta sociala
    • Biblioteca orasului
    • Birou proiecte
    • Casa de cultura
    • Evidenta persoanelor
    • Impozite si taxe locale
    • Piata agroalimentara
    • Protectia mediului
    • Protectie civila
    • Resurse Umane
    • Sala de sport
    • Serviciul spatii verzi
    • Urbanism
  • CONSILIUL LOCAL
    ▼
    • Consilieri locali
    • Comisii de specialitate
    • Ședinte CL
  • FORMULARE
    ▼
    • Biroul Taxe și Impozite Locale
    • Urbanism, Investiții și Disciplina în construcții
    • Evidența Populației și Starea Civilă
    • Compartimentul Asistență Socială
    • Compartimentul Agricol
  • EVENIMENTE
    ▼
    • Sărbătoarea Pastelui
    • Ziua Europei
    • Balul Pensionarilor
    • Sărbătoarea Rromilor
    • Ziua Copilului
    • Festivalul Verii
    • Zilele orasului
    • Ziua Națională
    • Sărbători de iarnă
  • TRANSPARENȚĂ
    ▼
    • Strategia orașului 2021-2027
    • Strategia orașului 2017 – 2020
    • Documente Urbanism
    • Dezbateri publice
    • Declarații de avere
    • Declarații de interese
    • Rapoarte
      ▼
      • Rapoarte 2025
      • Rapoarte 2024
      • Rapoarte 2022
      • Rapoarte 2021
      • Rapoarte 2020
      • Rapoarte 2019
      • Rapoarte 2018
  • PROIECTE
    ▼
    • Finanțări PNRR
    • Finanțări POR
    • Finanțări FM
    • Finanțări ADR VEST
  • MONITORUL OFICIAL LOCAL
    ▼
    • STATUTUL UNITĂŢII ADMINISTRATIV-TERITORIALE
    • REGULAMENTELE PRIVIND PROCEDURILE ADMINISTRATIVE
    • HOTĂRÂRILE AUTORITĂŢII DELIBERATIVE
    • DISPOZIŢIILE AUTORITĂŢII EXECUTIVE
    • DOCUMENTE ŞI INFORMAŢII FINANCIARE
    • ALTE DOCUMENTE
    • Format electronic
    • Contact Monitorul Primăriei