Primaria Sannicolau Mare

Orasul Sannicolau Mare
  • Sesizează o problemă
  • Facebook
  • Contact
  • Arhivă
  • PRIMĂRIE
    • Conducere
      • Primar
      • Viceprimar
      • Secretar
    • Misiune
  • DIRECȚIILE PRIMĂRIEI
    • Achizitii publice
    • Agricol
    • Asistenta sociala
    • Biblioteca orasului
    • Birou proiecte
    • Casa de cultura
    • Evidenta persoanelor
    • Impozite si taxe locale
    • Piata agroalimentara
    • Protectia mediului
    • Protectie civila
    • Resurse Umane
    • Sala de sport
    • Serviciul spatii verzi
    • Urbanism
  • CONSILIUL LOCAL
    • Consilieri locali
    • Comisii de specialitate
    • Ședinte CL
  • FORMULARE
    • Biroul Taxe și Impozite Locale
    • Urbanism, Investiții și Disciplina în construcții
    • Evidența Populației și Starea Civilă
    • Compartimentul Asistență Socială
    • Compartimentul Agricol
  • EVENIMENTE
    • Sărbătoarea Pastelui
    • Ziua Europei
    • Balul Pensionarilor
    • Sărbătoarea Rromilor
    • Ziua Copilului
    • Festivalul Verii
    • Zilele orasului
    • Ziua Națională
    • Sărbători de iarnă
  • TRANSPARENȚĂ
    • Strategia orașului 2021-2027
    • Strategia orașului 2017 – 2020
    • Documente Urbanism
    • Dezbateri publice
    • Declarații de avere
    • Declarații de interese
    • Rapoarte
      • Rapoarte 2025
      • Rapoarte 2024
      • Rapoarte 2022
      • Rapoarte 2021
      • Rapoarte 2020
      • Rapoarte 2019
      • Rapoarte 2018
  • PROIECTE
    • Finanțări PNRR
    • Finanțări POR
  • MONITORUL OFICIAL LOCAL
    • STATUTUL UNITĂŢII ADMINISTRATIV-TERITORIALE
    • REGULAMENTELE PRIVIND PROCEDURILE ADMINISTRATIVE
    • HOTĂRÂRILE AUTORITĂŢII DELIBERATIVE
    • DISPOZIŢIILE AUTORITĂŢII EXECUTIVE
    • DOCUMENTE ŞI INFORMAŢII FINANCIARE
    • ALTE DOCUMENTE
    • Format electronic
    • Contact Monitorul Primăriei

Biroul Agricol-Atributii

10 mai 2012

1.Completarea si urmarirea la zi a registrului agricol privind evolutia fondului funciar,efective de animale,miscarea acestora,a patrimoniului pomicol si suprafetelor gospodariilor populatiei; 2.Redactarea raspunsurilor la cererile adresate Compartimentului Agricol; 3.Transcrierea si completarea pe anul in curs in noile registre agricole a pozitiilor din vechile registre,reprezentand gospodariile populatiei detinatoare de terenuri agricole si animale; 4.Deschiderea de noi pozitii in registrul agricol la solicitarea proprietarilor de terenuri sau detinatori de animale; 5.Operarea modificarilor in Registrul Agricol ca urmare a vanzarilor-cumpararilor,mostenirii,donatii,schmbari ale categoriilor de folosinta a terenurilor; 6.Se tine evidenta gospodariilor populatiei detinatoare de terenuri agricole si animale; 7.Conducerea evidentelor persoanelor fizice sau juridice care au terenuri in arenda conform legislatiei in vigoare; 8.Eliberarea adeverintelor de proprietate cu situatia existenta in registrul agricol; 9.Intocmirea si eliberarea certificator de producator(pentru vanzari de produse agricole),potrivit evidentelor pe care le detin dupa o prealabila verificare in teren; 10.Intocmirea proceselor verbale si vizarea trimestial a certificatelor de producator; 11.Colaborarea cu organele specializate privind combaterea si prevenirea epizootiilor; 12.Verificarea in teren a reclamatiilor si sezizarilor privind registrul agricol; 13.Comunicarea saptamanal la Serviciul contabilitate,venituri,a modificarilor survenite la vechile propietati inscrise in Registrul Agricol precum si comunicarea noilor proprietari; 14.Intocmirea darilor de seama statistice(cu regim special) privind anumite situatii din registrul agricol si care sunt inaintate Directiei Judetene de Statistica in termenele stabilite prin lege; 15.Conducerea evidentei asociatiilor agricole cu personalitate juridica; 16.Eliberarea adeverintor de somaj,ajutor social,handicap,succesiune si burse; 17.Verificarea in teren veridicitatea datelor declarate in registru agricol; 18.Centralizarea datelor inscrise in registrul agricol; 19.Intocmirea proceselor verbale de predare-primire pentru arhivarea documentelor din cadrul compartimentului; 20.Relatii cu publicul zilnic privind Registrul Agricol; 21.Actualizarea zilnica a bazei de date privind evidentele de Registru Agricol; 22.Efectuarea studiului individual si documentarea in domeniul legislatiei aplicabile; 23.Evidentierea loturilor de teren intravilan,sau nelibere precum si inchirierea lor; 24.Eliberarea titlurilor de proprietate emise conform legislatiei in vigoare; 25.Eliberarea biletelor de adeverire a proprietatii animalelor; 26.Eliberarea adeverintelor din care atesta starea de fapt a terenului(amplasare-intravilan,extravilan); 27.Impartirea pasunilor pe numar capete animale/anual.

Grafic lucrari de intretinere spatii verzi primavara 2012-Luna aprilie
Birou Impozite si Taxe Locale-Proces Verbal de Afisare

Sânnicolau Mare

  • Harta digitală a orașului Sânnicolau Mare
  • Despre oraș
  • Cărți despre istoria orașului
  • Cetățeni de onoare
  • Localități înfrățite

Articole recente

  • O bicicletă, un rucsac și patru luni prin Europa
  • Tradiții sârbești la Sânnicolau Mare: „Mâini de Aur”
  • Revoluție în înțelegerea vederii
  • #SânnicolauEMare din 03.07.2025
  • #SânnicolauEMare din 04.07.2025

Înscrie-ți firma în Catalogul Sânnicolau CityApp

Descarcă aici formularul electronic de înscriere și trimite-l completat la adresa contact@sannicolau.procityapp.ro

Legaturi utile

  • Prefectura Timis
  • Consiliul Jud Timis
  • Inspectoratul de Politie al Jud Timis
  • Regia Autonoma de Apa si Canal „Aquatim” Timisoara

#Social Media:

  • Facebook

FaceBook

Galerie Foto

Televiziunea Sânnicolau Mare

Copyright Primaria Sannicolau Mare | portal realizat de Dow Media | gazduit de BanatHost.ro
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul sannicolau-mare.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate
Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necesare
Întotdeauna activate

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necesare

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.

  • Mărește fontul
  • Micșorează fontul
  • Alb și negru
  • Inversează culorile
  • Evidențiază legăturile
  • Font normal
  • Resetează
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Real Accessability
  • PRIMĂRIE
    ▼
    • Conducere
      ▼
      • Primar
      • Viceprimar
      • Secretar
    • Misiune
  • DIRECȚIILE PRIMĂRIEI
    ▼
    • Achizitii publice
    • Agricol
    • Asistenta sociala
    • Biblioteca orasului
    • Birou proiecte
    • Casa de cultura
    • Evidenta persoanelor
    • Impozite si taxe locale
    • Piata agroalimentara
    • Protectia mediului
    • Protectie civila
    • Resurse Umane
    • Sala de sport
    • Serviciul spatii verzi
    • Urbanism
  • CONSILIUL LOCAL
    ▼
    • Consilieri locali
    • Comisii de specialitate
    • Ședinte CL
  • FORMULARE
    ▼
    • Biroul Taxe și Impozite Locale
    • Urbanism, Investiții și Disciplina în construcții
    • Evidența Populației și Starea Civilă
    • Compartimentul Asistență Socială
    • Compartimentul Agricol
  • EVENIMENTE
    ▼
    • Sărbătoarea Pastelui
    • Ziua Europei
    • Balul Pensionarilor
    • Sărbătoarea Rromilor
    • Ziua Copilului
    • Festivalul Verii
    • Zilele orasului
    • Ziua Națională
    • Sărbători de iarnă
  • TRANSPARENȚĂ
    ▼
    • Strategia orașului 2021-2027
    • Strategia orașului 2017 – 2020
    • Documente Urbanism
    • Dezbateri publice
    • Declarații de avere
    • Declarații de interese
    • Rapoarte
      ▼
      • Rapoarte 2025
      • Rapoarte 2024
      • Rapoarte 2022
      • Rapoarte 2021
      • Rapoarte 2020
      • Rapoarte 2019
      • Rapoarte 2018
  • PROIECTE
    ▼
    • Finanțări PNRR
    • Finanțări POR
  • MONITORUL OFICIAL LOCAL
    ▼
    • STATUTUL UNITĂŢII ADMINISTRATIV-TERITORIALE
    • REGULAMENTELE PRIVIND PROCEDURILE ADMINISTRATIVE
    • HOTĂRÂRILE AUTORITĂŢII DELIBERATIVE
    • DISPOZIŢIILE AUTORITĂŢII EXECUTIVE
    • DOCUMENTE ŞI INFORMAŢII FINANCIARE
    • ALTE DOCUMENTE
    • Format electronic
    • Contact Monitorul Primăriei